Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg antar at artistene bare har kredibilitet i tekstene sine når man kan tolke det i deres retning, at Eminem selv gjør narr av folk som tror på alt i tekster hos artister betyr ingenting? Når Celine Dijon, Barbara Steisand og Demi Moore også blir "en av dem" skjønner vi at Hollywood ikke er hva vi tror det er. Man blir ikke stjerne hvis man sier nei til "kontrakter" (Washington er i store trekk det samme. Man blir normalt millionær som politiker, og man får ressurser til gjenvalg når man trenger det. De andre (som sier nei til mer bailout og mer forsvar og mere israel) får smuler og forsvinner etterhvert) Endret 8. desember 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hva med de som IKKE blir kjendiser via Youtube, men på andre måter? Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) sier han som insisterer på at frimureri er enn ekslusiv gentlemans club.. Du får leve i din boble, der du har det lykkelig. Så får jeg leve i min. Selvom din boble blir sprukket så må du takle det vettu. Endret 8. desember 2012 av Kvinnen 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 du lever kanskje litt mer i en bunker? eller er det i bunkerne illuminati har hemmelige møter om alle stoffene de slepper ut i lufta med fly? 2 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Når og Celin Dijon, Barbara Steisand og Demi Moore også blir "en av dem" skjønner vi at Hollywood ikke er hva vi tror det er. Man blir ikke stjerne hvis man sier nei til "kontrakter" (Washington er i store trekk det samme. Man blir normalt millionær som politiker, og man får ressurser til gjenvalg når man trenger det. De andre (som sier nei til mer bailout og mer forsvar og mer israel) får smuler og forsvinner etterhvert) Jeg legger merke til at dette ikke har noe overhodet med det du svarte på. Forøvrig er det (i USA) ikke vanlig at man blir millionær som politiker, men at politikere (på høyere nivå) gjerne er millionærer fordi det koster ekstremt mye å stille til valg og vinne. 2 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg sier at alle mega-artistene tilhører dem, Madonna, Britney Spears, Celine Dion, Beyonce ... Man blir ikke mega-artist ellers. Har du funnet noen mega-artist som er unntak? Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Forøvrig er det (i USA) ikke vanlig at man blir millionær som politiker, Jeg snakker om Kongress og Senat i Washington. Hvorfor blir politikere så rik der borte? De har laget et system for det, at politikere skal bli korrupte. Ellers kan man være hva som helst, svart, rød, gul, bare man er korrupt. Systemet med at alle må være av engelsk adelsfamilie vil ikke fungere ... vil virke uamerikansk. Endret 8. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg snakker om Kongress og Senat i Washington. Hvorfor blir politikere så rik der borte? De har laget et system for det, at politikere skal bli korrupte. Ellers kan man være hva som helst, svart, rød, gul, bare man er korrupt. Systemet med at alle må være av engelsk adelsfamilie vil ikke fungere ... vil virke uamerikansk. Og jeg sier, de er allerede millionærer før de blir valgt. Fordi slike valg krever ekstremt mye penger for å promotere seg selv. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg sier at alle mega-artistene tilhører dem, Madonna, Britney Spears, Celine Dion, Beyonce ... Man blir ikke mega-artist ellers. Har du funnet noen mega-artist som er unntak? J.S. Bach? Jeg snakker om Kongress og Senat i Washington. Hvorfor blir politikere så rik der borte? De har laget et system for det, at politikere skal bli korrupte. Norske politikere blir også greit stinn av gryn når de går ut fra Salen og over til First House. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Illuminati - de første tre bokstavene i Illuminati er Ill. Ill på engelsk betyr syk. Dette er et tegn. Alle vet at illuminati siden svartedauden har spredd sykdommer gjennom hele verden for å kontrollere befolkningsveksten, da de ikke vil få sin maktposisjon svekket. Det er også de som velger ut hvem som skal bli smittet og dø av disse sykdommene, og hvem som overlever. Er du en reisende mann? Har du vært i østen før? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Vi har dem i Norge også, spesielt på nettet. De er eksperter på politikk og veldig aktiv på nettet. Du treffer dem fort med ditt interessefelt, og de vil fortelle deg at du har "vrangforestillinger". Noen er skeptikere, noen er kristne, noen er kabbalister, alt mulig her Min tidligere lærer min var/er frimurer og han kan hverken søke opp en youtube-video eller skru på en prosjektor uten hjelp. 1 Lenke til kommentar
Kvinnen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Men altså, ærlig talt... Dere... Ta og se på de som er kjent idag.. Har de noe veldig eksepsjonelt talent enn andre? Nei. Så hvorfor blir de så berømt og andre med samme elelr bedre talent aldri slår gjennom?? ja, man kan lure på hvorfor. Se på denne (idiotiske talentløse fyren ifølge meg) Ozzy Osbourne. Tror dere virkeolig han hadde klart seg idag?? Hvis han hadde tråkket opp på scena på et av talent programmene idag, tror dere ikke han hadde blit buet ut med en gang?? Så hvorfor er han så berømt tro?? Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Min tidligere lærer min var/er frimurer og han kan hverken søke opp en youtube-video eller skru på en prosjektor uten hjelp. Og dette beviser hva eksakt? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg sier at alle mega-artistene tilhører dem, Madonna, Britney Spears, Celine Dion, Beyonce ... Man blir ikke mega-artist ellers. Har du funnet noen mega-artist som er unntak? Enda en ny artist som er med i klanen, deadmau5. Se videoen!!! :O Han innrømmer at han er med i Illuminati. Og dette beviser hva eksakt? At frimurere ikke er aktive på nett og eksperter i politikk. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det er mange forskjellige grader og losjer. Frimurere er ikke en uniform masse. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?v=0cwuwAjsWC0 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Men altså, ærlig talt... Dere... Ta og se på de som er kjent idag.. Har de noe veldig eksepsjonelt talent enn andre? Nei. Så hvorfor blir de så berømt og andre med samme elelr bedre talent aldri slår gjennom?? ja, man kan lure på hvorfor. Se på denne (idiotiske talentløse fyren ifølge meg) Ozzy Osbourne. Tror dere virkeolig han hadde klart seg idag?? Hvis han hadde tråkket opp på scena på et av talent programmene idag, tror dere ikke han hadde blit buet ut med en gang?? Så hvorfor er han så berømt tro?? Timing, momentum og appell. At du kaller han idiotisk og talentløs betyr ikke at andre ikke synes han er helt fantastisk. Dette viser vel bare at du har en utrolig evne til å ikke forstå noe annet enn ditt eget perspektiv. 5 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Geir, det er også 13 blodslinjer. Hvis du sier det så. Du skal få en morsom helgequiz av meg: Hvor mange av disse 13 blodslinjene var aktuelle for snaut 240 år siden når man designet symbolet? Visste du forresten at det er 13 trappetrinn mellom gangen og stua mi? Geir 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg HansiBanzi Skrevet 8. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg er ganske sikkker på at dette forumet er styrt av illuminati, og motstanden trådstarter møter er bare med på å underbygge mine spekulasjoner. Ta Slimda, en av de største skeptikerne her i tråden: I følge profilen hans er han 25 år gammel. Trekker man 13 fra 25 får man 12, som tilfeldigvis er lik 2*6. Hvis man også tar med at han er født i 1986, så er jo saken temmelig klar: 666!! 12 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Tja, jeg holder en knapp på overdrevet konsum av søtningsmidler og fluor. Hvis du sier det så. Du skal få en morsom helgequiz av meg: Hvor mange av disse 13 blodslinjene var aktuelle for snaut 240 år siden når man designet symbolet? Visste du forresten at det er 13 trappetrinn mellom gangen og stua mi? Geir Tallet 13 har okkult betydning enten du liker det eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå