littavenplan Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg skal ha en framføring på tirsdag om en bok jeg har lest. På høy måloppnåelse står det "Gir tydelige eksempler på skildring av tanker, følelser og sted" Hvordan kan jeg finne det i boka? Kan dere gi meg et eksempel på skildring av tanker følelser og sted? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
littavenplan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 PLIS SVAR! JEG ER DESPERAT!! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skildringer er jo rett og slett bare en form for beskrivelser som en forfatter bruker for å skape en slags tilstedeværelse i boken hos leseren. Dog, en skildring er ofte mye dypere enn hvordan du vanligvis villet beskrive noe, finnes et lite eksempel på denne siden. Lenke til kommentar
littavenplan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Takk, kan jeg få noen eksempler på skildringer av tanker, følelser og sted sånn at det blir bedre for meg å finne dem i boka? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Du finner dem jo nærmest over alt i boken hvis du gidder å lete. Har du lest boken i det hele tatt? Lenke til kommentar
littavenplan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja, jeg har lest hele boken. Ja, jeg gidder å lete. Tror du jeg bare sitter å holder på å lage en framføring på en lørdag fordi jeg syntes det er gøy? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Da har du jo fasiten nærmest servert foran deg som et koltbord. Lenke til kommentar
littavenplan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg finner jo ingen eksempler! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvis jeg hadde boken foran meg så hadde jeg gjerne hjulpet deg, men nå er det da ikke slik. Har du noen klassekamerater du kunne spurt eller jobbet sammen med? Fant dog et lite eksempel på en tanke-skildring her. Resten er det egentlig bare å google, burde ikke være vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå