Tollari Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 http://www.dagbladet.no/2012/12/08/nyheter/innenriks/anmeldelse/24737988/ Dette begynner å likne mer og mer på skandalene som skjedde i Krf den gangen hvor seksuelle overgrep ble etter hvert benyttet som et internpolitisk maktkampmiddel, og hvor pengekåt media henger seg på for å tjene godt på fancy headlines. Jeg lurer når fokuset skal gå tilbake til politikk igjen. Det finnes kriminelle i alle partier, og kynisk misbruk av slike skandaler for å sverte et parti er dermed komplett meningsløs. Jeg våger å påstå at i overkant av halvdelen som sitter i Stortinget er forbrytere. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 For det første er vel en "drittpakke" et begrep som ikke passer i dette henseende. For det andre har du vel ikke belegg for å kalle halvparten av de folkevalgt for kriminelle. Det er vel en nødvendighet at pressen opplyser om slike hendelser. Ihvertfall til en viss grad. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 For det første er vel en "drittpakke" et begrep som ikke passer i dette henseende. For det andre har du vel ikke belegg for å kalle halvparten av de folkevalgt for kriminelle. Det er vel en nødvendighet at pressen opplyser om slike hendelser. Ihvertfall til en viss grad. Ja, i en viss grad. Men ikke hele tiden. Jeg gir min stemme til det partiet jeg synes har et partiprogram jeg er mest enig med; jeg stemmer ikke på partier basert på person og hva h*n måtte finne på. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det kan jeg i stor grad være enig med deg i! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Det er dog slik at, i alle fall, jeg bedømmer mennesker helheltlig. Dersom et menneske jukser, begår straffbare handlinger eller utnytter sine posisjoner i samfunnet til egen vinning -- så stoler jeg ikke på at den personen vil ta riktige avgjørelser på mine vegne dersom denne personen får valget mellom profitt for seg og profitt for alle samfunnsborgere som meg. Det er allerede etablert forskning på at juksemakere jukser i alle deler av livet (privatliv, organisasjoner og arbeidslivet), mennesker med dårlig impulskontroll tar dårlige valg i alle deler av livet, og at løgnere er uærlige mot alle. Når en person utnytter sin posisjon, så fører det til at jeg mistenker at denne personer er mer opptatt av å mele sin egen kake enn å bidra til å bake samfunnets daglige brød. --- Samtidig så hørte jeg media første gangen, og forstår at AP har en "Søviknes"-skandale. Endret 8. desember 2012 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå