Langseth_InnleggNO Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen her som spiller Guardians of Middle Earth? Har dere noen første inntrykk dere ønsker å dele? Ønsker også å spille sammen med noen (spiller på Xbox). Håpløst å få til noe samarbeid når man spiller med randoms fra hele verden ^^ Gamertag: Langseth Er 24 år forresten, så blir ikke noe fjortiss-ragequitting fra min side Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Førsteinntrykket mitt er at det er et bra spill, og beviser at slike spill fint kan spilles på konsoll. Men ustabile servere, det at du kan kjøpe nye guardians for penger og levelgating viser at Warner Bros. ikke hadde tenkt at det skulle bli et seriøst MOBA-spill. Dumt, for det kunne ha blitt det. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Morsomt spill, men hårreisende vanskelig å få et game. Trodde først det var fordi jeg ikke hadde åpen NAT, men selv etter at jeg fikset dette virker det umulig å få et game. Har stort sett bare spilt customgame mot AI, som begynner å bli fryktelig enkelt samt at xpgain/cash reward begynner å bli ubrukelig lav. Er det bare jeg som sliter med horribel ventetid for å få games? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Tar ca halvannet minutt for meg å finne et spill. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hmm, jeg må vente godt over 10 min og ofte blir de andre disca så snart jeg kommer inn i gamet. Frustrerende. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hadde vært mye bedre med MERP. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hører rykter om at det er kommet en patch til dette og at det er blitt litt bedre ift. matchmaking og lag. Stemmer dette? Er litt sugen på å teste spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå