Jan Erik Engan Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ensom Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fant ett ensomt blad på rekkverket på ei bru,og slik ble det;) Kan jo gi tanker på Jul,og alle de som måtte sitte ensomme på selve Julaften...... Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Synes dette blei bra! God skarpheit og fin komposisjon. Likar bakgrunnen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Synes dette blei bra! God skarpheit og fin komposisjon. Likar bakgrunnen. Hjertelig;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Meget,meget klart fint og spennene bilde,for meg er dette helt max!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Meget,meget klart fint og spennene bilde,for meg er dette helt max!! Takker.Moro når en vet det er tatt håndholdt i tillegg;) 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Takker.Moro når en vet det er tatt håndholdt i tillegg;) Det blir Max + Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Det blir Max + :grin: 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Et enkelt bilde, men innholdet gir en videre og dyp mening! Selv om det er ensomt, virker dette både "lett og optimistisk"! Liker uttrykk og utførelse! 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Et enkelt bilde, men innholdet gir en videre og dyp mening! Selv om det er ensomt, virker dette både "lett og optimistisk"! Liker uttrykk og utførelse! Takker;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Nok et på veggen bilde! Helt nydelig! Får nok mange venner denne her - ser hyggelig ut og ser utifra formen på bladet til å ha et åpent hjerte. Tror jeg ser to hjerter i bladet her, kan jo dra litt symbolikk ut av det og Endret 10. desember 2012 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Nok et på veggen bilde! Helt nydelig! :)Får nok mange venner denne her - ser hyggelig ut og ser utifra formen på bladet til å ha et åpent hjerte. Tror jeg ser to hjerter i bladet her, kan jo dra litt symbolikk ut av det og Takker...og liker dine betraktinger,der du lar bilde snakke til deg...ja kall det gjerne å åpne sansene og se ting med ett åpent sinn;) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg