Gå til innhold

Trådløst gaming-headset


Anbefalte innlegg

God helg :) I dag begynte headsettet mit plutselig å bare gi lyd på ett øre. Det har fungert helt fint fram til nå, men plutselig bestemte den seg for å streike i løpet av natta. Det fungerer på begge ører hvis jeg har ledningen i en bestemt posisjon, men det er selvfølgelig ikke optimalt. Tenker derfor på å skaffe meg et trådløst headset og slippe alt dette kabelstyret.

 

Er ikke veldig opptatt av lyd, men vil ikke ha no billig dritt heller :p Trenger bra mic som helst har litt støyreduksjon så vennene mine faktisk hører hva jeg sier når musikken står på for fullt på TG :) Er også veldig viktig at det er komfortabelt å ha på, da de har en tendens til å være på ganske lenge i strekk. Dette er hovedgrunnen til at jeg endte opp med Corsair Vengeance 1500 forrige gang. Har derfor tenkt på etterfølgeren: Corsair Vengeance 2000. Noen som har erfaring med den? Har også lagt merke til Logitech G930.

 

Noen som har gode forslag? :)

 

EDIT: Og hvordan er det egentlig med trådløse headset? Mister man mye lydkvalitet? Hvor lenge varer generelt sett batteriet på sånne?

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Eg har G930 og er fornøgd med det. Relativt lang rekkevidde vil eg sei (kan gå opp en etasje og forstatt ha lyd) Mic er god har eg hørt men ikkje beste støyreduksjon. Batteritid er vell rundt 9 timer batteritid og personli syns eg det er nok.. Du kan også lade mens du har lyd så da er det egentli ikkje problem! Kanskje litt merkli passform på headsettet, (klemmer ikkje så hardt rundt globen)

Lydkvaliteten er god! Og iom. at du ikkje er så veldig opptatt av lyd så er nok dette meget bra!

 

Kan føles litt plastik ut, og bør nok behandlast litt forsiktigt. Men den har allerede falt ned av bordet 2-3 ganger uten skade.

 

thoms-thoms out!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...