Sondrian000 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hei hei CPU er i5 3570k Motherboard ASUS P8H77 V LE jeg har overklokket en venns CPU, samme cpu men motherboard er V LX (samme model nr) Men nå som jeg skulle gjøre det samme på min, finner jeg ikke mulipliserer. Scrnshot: Bildet er litt gammel, men nå er OC på auto og har 100 mhz bus speed Som jeg har lagt merke til multipliserer ligger ikke der, vet dere årsaken? Hadde vært fint med svar, eller forklaring på åssen jeg finner dem Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 feil chipset? sånn jeg har forstått er det ikke alle intel chipsett som lar deg leke med den funksjonen selv om du har rett cpu. Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 feil chipset? sånn jeg har forstått er det ikke alle intel chipsett som lar deg leke med den funksjonen selv om du har rett cpu. hvordan finner jeg ut det av chipset? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 hvordan finner jeg ut det av chipset? Z77 = overklokking H77 = ingen overklokking Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Z77 = overklokking H77 = ingen overklokking damn, men helt greit det jo. har ikke behov for oc enda. skal fikse ny mb senere når jeg føler for det takk for informasjonen. noen har visst blitt smartere idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå