Fizzle Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kan noen fortelle meg hvorfor det av og til ikke fungerer å logge inn på noen av diskusjon.no kontoene mine? Jeg skriver inn brukernavn og passord og går videre, men jeg blir ikke logget på. Det fungerer av og til hvis jeg trykker på "jeg har glemt mitt passord" og går videre til "mintek" og logger inn via der, for deretter å gå tilbake til diskusjon.no. Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer / eventuelt hvordan jeg får fikset det? Takk! Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg hadde samme problem, prøv å bytt passord. Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvis du tar en titt i denne tråden så finner du "løsningen", og problemet. Gjerne post der inne at du har samme problem, slik at vi får de som drifter siden til å se på problemet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1454727 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kan noen fortelle meg hvorfor det av og til ikke fungerer å logge inn på noen av diskusjon.no kontoene mine? Du vet det ikke er lov med mer enn èn brukerkonto per bruker, med enkelte unntak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå