Nidhogg Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hørte en sang på radioen jeg ikke har hørt på flere år. Det høres ut som ei blanding av rap og reggea. vokalisen synger på engelsk med en jamaic-isk aksent. Fikk med meg litt av teksten (refrenget): m farmer så pratet han forferdelig fort en stund for så å si: eeeeeeaaaaaaa I said a bom bom eeeeeaaaaaaa jeg tror kansje tittelen til sangen er "m farmer" eller har noe å gjøre med farmer. ja jeg vet denne forklaringen ikke er noe speisellt god, se på det som en utfordring Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Sangen heter Informer av Snow... Heh, gammel slager Minner om diskoen på barneskolen Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 disco på ungdomsskolen for min del... i sammen med 2 unlimited, snap osv osv... ohh happy days. Lenke til kommentar
guom Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Får meg til å tenker tilbake på gode gamle dager. Tror forresten jeg har Mega Dance 1 liggende på rommet et sted. *task,task*. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Sangen heter Informer av Snow... Heh, gammel slager Minner om diskoen på barneskolen hmmm, hvordan kunne jeg la Informer bli til M-farmer ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Vel, vi hadde jo en tysk variant av låta hvor de sang: Ich bin ein Farmer. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Vel, vi hadde jo en tysk variant av låta hvor de sang: Ich bin ein Farmer. Så hadde du den norske versjonen som het "bananer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå