Retningslinjer Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har en haribo kalender og i luke 6 så fikk jeg en puslespill sak. Det er seks biter som skal bli til en kube eller en firkant. Det er veldig vanskelig å få til og jeg trenger hjelp av noen som har en slik kalender og har fått det til. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Har hørt at det ser ut som puslespillbiter, men egentlig er viskelær. Har du prøvd å viske ut noe med de? Lykke til med å finne ut hva det er eller hvordan "puslespillet" skal settes sammen. EDIT: Sjekk spoileren Phelge har lagt lengre ned her, der ser du hvordan puslespillet er satt sammen Endret 10. desember 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Har du bilde av bitene? Jeg har kanskje samme puslespill, bare i treklosser. Lenke til kommentar
LeahS Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Har akkuratt det samme problemet, her har du bildet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Imponert over at dere ikke får til det der lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå