king_pedersen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har et fordømt stort problem! sku bort i hælga og ville ikke at småsøsken sku fingre med pcen! Har xp pro! satt passord på og dro av sted! gla og førnøyd:) kom tilbake og hadde glemt passordet! har virkeli ikke peiling på ka d e d æ lure på e om d e en måte å komme sæ inn utn å skrive passordet? eller å endre d? Takk treng virkeli hjeælp!! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Start i sikkermodus, logg på med administrator og skift passord på din bruker. -KJ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 For å sikre flest mulig svar : -Bruk emnefeltet mer fornuftig. Emner som "hjelp" og "trenger hjelp" sier ingenting om HVA du trenger hjelp til og du mister mange kvalifiserte potensielle hjelpere. -Ikke skriv erkedialekt. Bokmål og nynorsk er ok, men så fort du begynner å skrive akkurat likt som du snakker (sms-språk) så blir det vanskelig å lese. Jeg gadd ikke å lese posten din helt gjennom, og har derfor ikke mulighet til å hjelpe deg. Bare ta dette til etterretning, så får du flere svar neste gang (ett lite tips bare). Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Start i sikkermodus, logg på med administrator og skift passord på din bruker. -KJ Ikke svar om du ikke vet hva det snakkes om. Det finnes password recovery disker til Winxp... søk litt på google Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Start i sikkermodus, logg på med administrator og skift passord på din bruker. -KJ Ikke svar om du ikke vet hva det snakkes om. Det finnes password recovery disker til Winxp... søk litt på google jeg trur det er du som ikke vet hva det snakkes om. måten til jevel funker helt fint. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". sitat fra retningslinjene Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 var det ikke en feil med at om du starter xp med win 2000 cd'en slipper du passordet...eller er eg heilt på jordet (som vanlig)? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Bruker løsningen på jevel. Enkel og grei.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Elendig bruk av emnefelt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg