waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 1.Endelig noen som er enig med meg. Jeg har aldri forstått hva somer så bra med det spillet. 2. Men game of the decade ? 3. Jeg tenkte akkurat det samme. Yes Walking Dead Vant Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Når det gjelder HL2, jeg spilte F.E.A.R. først, og når jeg da prøvde HL2 klarte jeg ikke å leve meg inn i spillet på samme måte siden AIen er så fryktelig, fryktelig mye dårligere enn i F.E.A.R. (som har skremmende god AI om man sammenligner med dagens spill også). Men ble ikke overrasket i det hele tatt. Bioshock så heseblesende herlig ut, faktisk. Intenst. The Walking Dead er nok det spillet jeg har på andre plass på min liste over årets beste spill, så er knall det. Fint at et "lite" spill kan vinne en slik pris også, og ikke bare de store titlene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Haha, Tenacius D er syke...jævla penis Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 HL2 kåret til game of the decade....ja ja..aldri klart å se hva som er så bra med det spillet. Selv om jeg ikke spiller WOW lenger så synes jeg det burde ha vunnet, det er vel det største som har skjedd i spill verden på mange mange år. Jepp, skjønner ikke helt hvordan noe annet spill enn WoW kunne vinne Game of the Decade. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jævla glad WoW ikke vant, skit. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hva var det spillet som ble teaset for "old-school"-gamere? Jeg satt oppe for det Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Forresten veldig kult at Walking Dead vant, selv om det knapt kan kalles et spill. Får håpe det gir mer oppmerksomhet mot de andre spillene til Telltale også. Half-Life 2 var vel et greit nok valg, jeg er ikke stor fan, men enig i at det fortjener det mer enn mye annet. Men Wow er nok det opplagte valget her, eller kanskje Shadow of the Colossus (av de nominerte). Min personlige Game of the Decade er dog Europa Universalis 3 - bedre spill skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 My faith in the gaming community is rekindled Helt utrolig at et så lite selskap klarte å slå alle AA-titlene der ute. Tror de vant 5 av 6 priser de var nominert til. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Phantom Pain må jo være MGS Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Showets høydepunkt var likevel hvor bombesikker Michael Pachter var på at The Walking Dead ikke ville vinne game of the year. Jeg satt i en irc med noen folk da han sa dette, og alle skrev "Walking Dead Game of the Year confirmed" etc siden Pachter alltid bommer med sine spådommer, og jaggu bommet han ikke enda en gang. Pachter-forbannelsen slår til igjen! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Phantom Pain må jo være MGS Japp. Husker Keigley sa på den røde løperen at de kom til å avdekke et spill fra en "familiar series", og det eneste jeg kan tenke på er MGS. Bare å sjekke ut Kotaku sin sak om det. Det er rett og slett MGS5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå