CommanderKeen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 I kveld er det altså duket for Video Game Awards, eller VGAs. Showet fyrer i gang klokken 5PM Pacific, og 8PM Eastern. Er det noen som vet når det er på norsk tid? Prøvde en sånn tidskonvertering på nett, men den var ikke mye å skryte av. På forhånd takk! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sist jeg sjekket nedtellingen på Xboxen så var det kl 2 i natt? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Sist jeg sjekket nedtellingen på Xboxen så var det kl 2 i natt? Steike ass, det kaller jeg effektivitet! Takker. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Bare minutter til det starter Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Wow....The Phantom Pain så helt utrolig ut.. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det er et spill jeg sterkt vurderer å skaffe meg når det kommer. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 The Last Of Us ser mer og mer ut som et must have spill, og ikke mer en 6 måneder til det kommer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Oj oj... Mai 7 kommer The Last of Us. Ser jo bare bedre å bedre ut... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 The Last of Us blir tidenes. The Phantom Pain så også spennende ut. Reklamepausene tar livet av meg. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Er det ikke spennende å se reklamer for ting vi ikke har i Norge ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Satan å tungt å holde oppe øyne da....måååå se hele.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ta deg en drink eller en kaffe. Eller noe lignende. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg føler med deg. Heldigvis skal jeg ikke noe utenom en rask bytur imorgen. Kanskje prøve denne lille fyren sitt triks Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg liker de korte character of the year videoene godt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Gears of War Judgment synes jeg så rimelig kjedelig ut, men er ikke en stor fan av spillene. Synes det er likt alt sammens... Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det så ut som mer av det samme. For fans: Bra For andre: bleh Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Skuffende at Clementine (The Walking Dead) ikke engang var nominert for character of the year. For min del så er hun på topp ihvertfall. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Søren, Gears of War vant pollen. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 HL2 kåret til game of the decade....ja ja..aldri klart å se hva som er så bra med det spillet. Selv om jeg ikke spiller WOW lenger så synes jeg det burde ha vunnet, det er vel det største som har skjedd i spill verden på mange mange år. Og veldig skuffa over det klippet av Bioshock, voldsomt over the top action og sjarmen virker helt borte. Skal bli spennende å prøve det men klippet var bare mehhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå