king_pedersen Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Har et jævla stort problem! sku bort i hælga og ville ikke at småsøsken sku fingre med pcen! Har xp pro! satt passord på og dro av sted! gla og førnøyd:) kom tilbake og hadde glemt passordet! har virkeli ikke peiling på ka d e:( d æ lure på e om d e en måte å komme sæ inn utn å skrive passordet? eller å endre d? Takk treng virkeli hjeælp!! Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Er det bios-passord? viss så er tror jeg det bare er å restarte biosen Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Er det bios-passord? viss så er tror jeg det bare er å restarte biosen nei d e ikke det d e d passordet du må skrive for å logge på brukern:( HJEELP! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hvis det finnes en annen bruker-konto med administrator-rettigheter på pc-en din kan den brukeren lage et nytt passord for deg. http://www.microsoft.com/windowsxp/home/us...ord_Recover.asp Gjelder dette overklokking forresten? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Når du starter maskina... I det windows logoen popper opp trykekr du F8 Gå inn og kjør sikker modus... da kan du administrere alle kontoer og slette og opprette som du vil... Lenke til kommentar
guom Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Selvfølgelig veldig synd å glemme passord, men her er noen råd til senere anledning. 1. ikke dobbel post 2. velg riktig emne 3. bruk emnefeltet bedre 4. ikke glem viktig passord som windows login. (korttidshukommelsen din er ikke så bra som du tror). Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Når du starter maskina... I det windows logoen popper opp trykekr du F8 Gå inn og kjør sikker modus... da kan du administrere alle kontoer og slette og opprette som du vil... men administratoren har også et passord. jeg vet ikke hva det er? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 http://l33t.starthotel.dk/NTRecovery-DMZS.iso bruk den der. brenn med nero, og boot den under oppstarten. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 http://l33t.starthotel.dk/NTRecovery-DMZS.iso bruk den der. brenn med nero, og boot den under oppstarten. takk, men hva sjer da? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kikk på denne posten du Edit : Fasken, du har jo laget den posten også jo. Hvorfor har du det. Særlig når du har fått svar på den andre posten? Hardware.no og overklokking.no's forum er bare delt via tema-områder. Dette vet du? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Selvfølgelig veldig synd å glemme passord, men her er noen råd til senere anledning. 1. ikke dobbel post 2. velg riktig emne 3. bruk emnefeltet bedre 4. ikke glem viktig passord som windows login. (korttidshukommelsen din er ikke så bra som du tror). 5. Husk på noe som er lett, navnet på katten din eller.no, hvor lang tissn din er, eller som jeg har: qwerty:D Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Når du starter maskina... I det windows logoen popper opp trykekr du F8 Gå inn og kjør sikker modus... da kan du administrere alle kontoer og slette og opprette som du vil... men administratoren har også et passord. jeg vet ikke hva det er? Du trenger ikke vite det heller... i sikkermodus er det bare tut å kjør og opprette nytt passord. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Dårlig bruk av emnefeltet, og feilpostet. Passer bedre under "windows". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg