IdaElg1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei alle sammen!! Forstår at det kanskje ikke er riktig sted for å poste dette innlegget, men følte det var å tråkke på noen tær å legge det ut på religion og livssynstråden? Ihvertfall, jeg er russeprest, og ønsker å gjøre litt mer ut av det for skolen min enn bare dåp. Er cirka 200 russ på skolen, om det er interessant. Til nå har jeg kommet opp med følgende forslag: Prekener som jeg legger ut på den felles facebooksiden vår - trenger hjelp til temaer!! og om noen har tips til oppbygning! jeg er ikke religiøs av noe slag, så kan ikke så veldig mye om oppbygging og sånn. Skriftestol - alle kan komme å snakke med meg anonymt på en av doene på skolen som har slike "båser". Blir for det meste tull, men tenkte at det kunne være morsomt. Og små prekener jeg kan si over høyttaleranlegget på skolen en gang i uka feks. tips til tema?? Og sist, men samtidig viktigst!! Jeg ønsker erfaringer fra dere, gjorde russepresten deres noe kult som du husker? eller andre tips!? På forhånd, tusen takk!!:-) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Snakk om hvor gøy det er og vise seg fram naken, Gjøre sexbaserte "oppgaver" med random folk, drikke mest mulig alkohol og plage/forstyrre og noen ganger ødelegge andres eindom er !! Det er jo det russetiden har begynt og handle om de siste årene ! Utrolig artig . . . . . nei Eller du kan oppfordre russen til og kanskje få et bedre rykte ? Jeg vet at ikke alle russ er idioter i den tiden men det er det dere er kjent som desverre. Tror faktisk brodern var russeprest og han fikk sånn "hall of fame" bilde på skolen ( Litt internvits på skolen ) kan høre litt med han også kan jeg svare igjen i morgen Endret 7. desember 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå