kim3k Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei, har en audi a4 2010 modell. lurer på om man får kjøpt en overgang til oginal spilleren så jeg får koblet på monoblokk? vet ikke hva mere dere trenger å vite egentlig. håper på positivt svar:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Denne kanskje: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1453_1162_1165/products_id/2368 Lenke til kommentar
kim3k Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 jeg skal ut å se i morgen om det er en sånn kontakt bak på spilleren takk for svar! Er bare å komme med flere alternativer som du/dere trur er en løsning. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 jeg skal ut å se i morgen om det er en sånn kontakt bak på spilleren takk for svar! Er bare å komme med flere alternativer som du/dere trur er en løsning. Ligger flere alternativ under audi/universaltilbehør audi på sidene til transmedia Lenke til kommentar
kim3k Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 ok, takk! skal se:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå