Rape Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei! Kjøpte en Asus Zenbook UX32A med W8 for omtrent 2 måneder siden, og har fungert supert helt fram til nå! Problemet er at den skrur seg av helt plutselig. Skjedde når jeg så serie på den. I tillegg deaktiverer nettverkskortet seg fra tid til tid å dette begynner å bli ganske irriterende! Noen som vet hva som kan foresake dette? Eller noen som vet hvordan jeg fikser disse problemene?? Takk på forhånd. Raymond Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Oppdatert drivere (Skjermkort, nettverkskort etc) og BIOS, flash? Om ikke det hjelper kan du prøve å resete Windows 8 Lenke til kommentar
Rape Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Drivere er oppdatert. Hvordan oppdaterer jeg BIOS og flash? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) BIOS: Gå på Asus sine hjemmesider -> support og finn din modell. Der kan du laste ned BIOS. Det er en exe-fil som oppdaterer BIOS av seg selv. Du må bare ha i lader og starte prosessen sjøl. Flash: Adobe Flash var det jeg mente. Du bør jo alltid ha alt av tillegsprogrammer oppdatert også. Om du synes dette er pes å passe på, bruk Ninite. Lag en installer med alt du vil ha/har og legg den et sikkert sted. Dobbelklikk på den en gang i blant for å oppdatere programmene Og har du Norsk versjon av W8, vil Ninite selv installere norske programmer der det er mulig. Den fikser også forskjellene mellom 32bit og 64bit. Endret 7. desember 2012 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Rape Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Sweet! skal oppdatere da! Så får vi se om det går i orden. Takk for hjelpa:) Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ossen gikk det? En statusoppdatering hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå