Gå til innhold

Asus Zenbook UX32A W8 Hjelp!

Rape

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte en Asus Zenbook UX32A med W8 for omtrent 2 måneder siden, og har fungert supert helt fram til nå!

Problemet er at den skrur seg av helt plutselig. Skjedde når jeg så serie på den.

I tillegg deaktiverer nettverkskortet seg fra tid til tid å dette begynner å bli ganske irriterende!

Noen som vet hva som kan foresake dette? Eller noen som vet hvordan jeg fikser disse problemene??

Takk på forhånd.

Raymond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BIOS: Gå på Asus sine hjemmesider -> support og finn din modell. Der kan du laste ned BIOS. Det er en exe-fil som oppdaterer BIOS av seg selv. Du må bare ha i lader og starte prosessen sjøl.

Flash: Adobe Flash var det jeg mente. Du bør jo alltid ha alt av tillegsprogrammer oppdatert også. Om du synes dette er pes å passe på, bruk Ninite. Lag en installer med alt du vil ha/har og legg den et sikkert sted. Dobbelklikk på den en gang i blant for å oppdatere programmene :) Og har du Norsk versjon av W8, vil Ninite selv installere norske programmer der det er mulig. Den fikser også forskjellene mellom 32bit og 64bit.

Endret av o-l-a-v
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...