Gå til innhold

Spam SMS fra 17163 LeoVegas


Anbefalte innlegg

I etterkant lurer jeg på om det kan ha vært en misforståelse. Han jeg snakka med kan vel bare se beløp totalt på "varer og tjeneste fra 1850-2499", så 100% sikkert at det var for akkurat den sms'en er det jo ikke. Buss, finn.no, parkering e.l. Frustrerende at man ikke kan få en bedre oversikt selv. Sikkert derfor det er så lukrativt å bedrive svindel på den måten.

Uansett er slik spam uakseptabelt. Hele sms-tjenesten blir jo kompromittert hvis det pumpes inn spam via den kanalen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dere 100% sikre på at konto er belastet for dette? Jeg har ikke mottatt noe krav for denne SMS på min konto hvertfall.

Jeg er ikke sikker på det.... var ikke det da jeg ringte NetCom. Men må sies at det var kort tid etter mottak av sms`n. Skal sjekke det i morgen. Du sier konto...går ut fra at du mener fra teleoperatøren din.
Lenke til kommentar

Her er svaret jeg fikk:

 

"Hei,

2404 har sendt ut automatiske sms igjennom oss og vi har nu blockert ditt mobilnummer.

Vi har tatt dette opp med vår tekniske avdeling da disse sms ikke er lovlige i Norge.

Vi må bare beklage og be deg kun slette sms som du har mottat.

Det er ikke blitt noen belastninger.

 

 

Med vennlig hilsen/Best regards

 

Ericsson IPX Kundeservice/Customer Support"

Lenke til kommentar

Jeg fikk også bekreftet fra Chess at jeg ikke har blitt belastet for dette. Jeg fikk følgende svar fra LeoVegas kundeservice:

 

Hi,

Thank you for contacting us.

I´m sorry If you have gotten unwanted text messages from us. We have a partner, CaliberMedia, that send out a campaign today.

I have now removed your number out of our system and you should not receive more messages from us., but if you want to unsubscribe from offers from other companies also we would like to ask you to contact Caliber Media.

 

You can reach the affiliate that is responsible, Mathias Steyskal on +46707100138.

Do not hesitate to contact us if you have any further questions. We wish you a pleasant day.

 

Har noen av dere kontaktet Caliber Media?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...