Redaksjonen. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er ikke alltid lett å være rask på tastaturet. 20 år med feilsendte SMS Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Skjønner jo at så og si alle er flaske + det var gøy for 2 år siden, but hey, what a refreshing change of pace. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror ALLE her er fake. Autocorrect retter ikke TIL "naughty" ord. Teit artikkel, really - hvis jeg ville se sånne, kunne jeg gått på lamebook eller 9gag eller noe. :S 7 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror ALLE her er fake. Autocorrect retter ikke TIL "naughty" ord.Teit artikkel, really - hvis jeg ville se sånne, kunne jeg gått på lamebook eller 9gag eller noe. :S Nå er jeg ikke sikker på hvordan det funker på iPhone, men autocorrect på Noten min retter til alt mulig rart. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Persn Skrevet 7. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. desember 2012 flaske Damn you autocorrect. 16 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Tilfeldig at de fleste eksemplene er ifra iPhone? Måtte slå av stavekontroll på min mors iPhone 4 pga, helt hinsides autokorrektur Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 20 år med feilsendte sms og alle er forårsaket av autocorrect på aiFåun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg