Merko Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hadde selv tenkt til og bruke en Raspberry PI i bilen, men tror jeg muligens går for Android tablet istedet. Litt mer praktisk, og mye enklere.. Må bare finne ut om jeg kan få lurt inn en 7" Tablet inn i en slik ramme uten at det ser så jalla ut Må også bytte ut min nåværende radio\DVD-spiller med den plassen. Får se om jeg kan få tak i målene på det første bildet, så se om jeg kan få laget noe kult. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Du kan jo stikke innom bilradio-spesialisten, og høre hva de har. De er jo spesialister. Personlig mener jeg at begrepet "carputer" er gått ut på dato. En iPad eller tilsvarende med Android, gjør samme jobben bedre. Endret 10. desember 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 mp3car.com hadde jo maaange forskjellige dash med display til maange biler, kan sjekke der om de har noe tenke jeg kunne nevne hva jeg kom fram til, ble ikke tablet eller noe sånt, blir et pc bygg. tenkte jeg bare skulle linke inn hovedkorte jeg valgte http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764373 fant ut at det mååe bli det beste hovedkorte til dette, hadde alle lydinn/ut gangene. 2x hdmi, wifi, bedre mot fukt og electro et eler annet 8" touchskjerm (lilliput) åså blir jeg å kjøpe Centrafuse programme! for det virker ganske tøft ut faktisk! blir sikker å spøøre om hjelp etterhvert når dette skal kobbles i bilen, har noen tanker om det å ; ) Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 mp3car.com hadde jo maaange forskjellige dash med display til maange biler, kan sjekke der om de har noe tenke jeg kunne nevne hva jeg kom fram til, ble ikke tablet eller noe sånt, blir et pc bygg. tenkte jeg bare skulle linke inn hovedkorte jeg valgte http://www.komplett....aspx?sku=764373 fant ut at det mååe bli det beste hovedkorte til dette, hadde alle lydinn/ut gangene. 2x hdmi, wifi, bedre mot fukt og electro et eler annet 8" touchskjerm (lilliput) åså blir jeg å kjøpe Centrafuse programme! for det virker ganske tøft ut faktisk! blir sikker å spøøre om hjelp etterhvert når dette skal kobbles i bilen, har noen tanker om det å ; ) Brukte selv Centrafuse når jeg hadde Carputer og det var supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå