skoleelev vg1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 hvordan er skjermen til denne, er den rask ? er det lurt å kjøpe denne isteden for galxy tab 2? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skjermen er fin den. Har god innsynsvinkel og er generelt skarp, men i sollys feiler den litt i forhold til tf201 som har ips+ (ekstra lysstyrke) men ellers er det ingenting å klage på når det gjelder skjermen. Rask er den og Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Jeg fikk min ASUS Transformer Pad TF300TG (m/docking) i går og er strålende fornøyd. Egentlig overrasket hvor klar skjermen er og hvor lett det er å lese på den. Men er glad jeg gikk for en 10" og ikke en 7", det tror jeg hadde blitt veldig smått. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Skjermen er helt grei den. Ikke iPad kvalitet, men bra nok. Men jeg synes den noen ganger er litt lite responsiv. Føler at jeg må trykke flere ganger enn nødvendig for å få ting gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå