Fillfall Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Er på utskikk etter en ny mobil, da min Huawei sluttet å lade for en stund siden, og elkjop ikke ville erstatte den. Mobilen må selges hos netcom for under 2000 med youngtalk. Krav: Min. Dual Core Processor Android 4"+ skjerm Minst 5 mpx kamera Ikke Huawei, ZTE eller Motorola Lite bugs Helst minnekortstøtte, men hvis ikke min. 16GB lagringsplass. Har sett litt på HTC One S og Sony Xpera P, men vil ha flere forslag. Endret 8. desember 2012 av Fillfall Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ingen? Trenger ikke å finne ut om de blir solgt hos Netcom, kan gjøre det selv.. Haster Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/NOK900WHITEND/nokia-lumia-900-smarttelefon-hvit Men mitt beste tips er. Bytt abonnement, youngtalk er dyrt Endret 8. desember 2012 av MobilNerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå