Liad Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei, jeg prøver å spre ordet på annonsen min som ligger på Finn så flest mulig får sett den, og eventuelt spredd ordet. Er ikke så veldig ofte disse auksjonene dukker opp på Finn, så jeg følte jeg kan 'hjelpe til' så mye jeg kan. Fant ingen relevant seksjon for figurer, så jeg lager tråden her i 'Hobby' seksjonen. Link til Finn annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38772997&spidEnabled=true Hvis du kjenner noen som er en samler, vennligst spre ordet videre.Hvis du er en samler, ta gjerne kontakt her på forumet. Ønsker helst seriøse spørsmål og innspill. Hvis tråden er på feil sted så beklager jeg, og da kan den flyttes til riktig sted av en moderator. Takk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det kunne jo kanskje vært en ide å inkludere ordet "sideshow" i annonsen. Jeg vil tro at du får flere treff da, selv om markedet for disse greiene virker å være veldig lite i Norge. Jeg er en samler selv, men ikke av Street Fighter. Holder meg stort sett til Terminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå