Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Blod på papir etter avføring.

HesteHoven

Anbefalte innlegg

Var på toalettet og kjempet tappert mot avføringen. Den var hard og ruglete så det måtte litt kraft til for å bli ferdig. Blodet var rødt så tviler på at det er noe farlig. Har ikke noe magesmerte eller andre symptomer. What do? Slått meg til ro med at det bare er en liten rift etter slåsskampen og ikke noe farlig. Hvis det gjentar seg eller jeg opplever andre symptomer tar jeg meg en tur til legen. Noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ganske så sikker på at du blødde i rift fra endetarmen. Spesielt fordi blodet er/var rødt og ikke iblandet med avføring. Kommer det rent lyst blod på papiret uten "forurensing" så er det nok rift. Har selv opplevd det. Tror ikke du skal bekymre deg.. Aldri opplevd det igjen, og det er to år siden her..

Lenke til kommentar

Hvis det var mye smerte inne i bildet for å få ut en oversize kabel, så har du nok bare revnet litt.

Har hatt noen slike selv, da er det gjerne litt blod de neste par gangene også da såret blir rippet opp igjen.

Et godt tips er å smøre med no fuktighetsgivende krem etc for å myke opp før neste gang du skal på dass.

Friskt blod er ikke noe å bekymre seg stort for, men kommer det størknet/mørkerødt blod så bør du sjekke deg, da det er tegn på blødninger lenger inn Anonym poster: b36b63aff1fcab0a601a66c84e381868

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...