Gå til innhold

Android med fysisk "gammeldags" tastatur?

:utakt

Anbefalte innlegg

Jeg liker Android, men jeg liker ikke å være avhengig av touchskjermen. Det funker greit til nettsurfing og underholdning, men SMS og e-post blir jeg aldri helt fortrolig med. Har prøvd litt ulike oppsett på telefonen, det blir bare ikke bra (for meg). Det ideelle for meg hadde vært en telefon med touchskjerm, men også en god gammeldags knapperekke som vi hadde i "gamle dager".

Jeg kom over dette bildet, denne produsenten heter visst Lumigon. Akkurat noe sånt kunne jeg tenke meg! Er det noen av modellene vi har her til lands som har dette? Fullskala qwerty er ikke interessant, det blir for tuklete igjen.

500x_lumigonphones-300x251.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lumigon-telefonen er det bare å glemme, bildet er av t1-modellen, som ble lansert i oktober 2010, og aldri kom på markedet pga problemer med prosessoren. De prøver igjen med t2 med oss og 1.4 GHz enkeltkjerne snapdragon. Den ble lansert i mars i år, og siden har ingen hørt noe. Og den har heller ikke fysisk tastatur.

Viss du vil ha Android og t9-tastatur tror jeg faktisk Doro er det eneste alternativet ditt.

Finnes sikkert en offbrand kinesisk modell, men viss du er så heldig å finne en, er innmaten i den heller tvilsom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...