:utakt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg liker Android, men jeg liker ikke å være avhengig av touchskjermen. Det funker greit til nettsurfing og underholdning, men SMS og e-post blir jeg aldri helt fortrolig med. Har prøvd litt ulike oppsett på telefonen, det blir bare ikke bra (for meg). Det ideelle for meg hadde vært en telefon med touchskjerm, men også en god gammeldags knapperekke som vi hadde i "gamle dager". Jeg kom over dette bildet, denne produsenten heter visst Lumigon. Akkurat noe sånt kunne jeg tenke meg! Er det noen av modellene vi har her til lands som har dette? Fullskala qwerty er ikke interessant, det blir for tuklete igjen. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Du finner vel mange telefoner med fysisk tastatur enda, jeg selv har en Xperia som har tastatur. Synes og det er best med tastatur til SMS osv. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Du bør helt klart vurdere full fysisk qwerty, det er den mest fantastiske skriveopplevelsen uten tvil . Aner ikke om det finnes lengre, dog... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Den jeg vet om er:http://www.doro.no/Produkter/Mobiltelefoner-og-tilbehc3b8r/Doro-PhoneEasy-740/ Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Lumigon-telefonen er det bare å glemme, bildet er av t1-modellen, som ble lansert i oktober 2010, og aldri kom på markedet pga problemer med prosessoren. De prøver igjen med t2 med oss og 1.4 GHz enkeltkjerne snapdragon. Den ble lansert i mars i år, og siden har ingen hørt noe. Og den har heller ikke fysisk tastatur. Viss du vil ha Android og t9-tastatur tror jeg faktisk Doro er det eneste alternativet ditt. Finnes sikkert en offbrand kinesisk modell, men viss du er så heldig å finne en, er innmaten i den heller tvilsom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå