paithlezz Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Heisann Brukte epsxe for et år siden og gikk nesten igjennom både Rayman og Crash Bandicoot, men begge crashet uti spillet. Tomb Raider crashet også, ved første loading. Har nå fått ny laptop med integrert grafikkort (Intel hd4000) og tenkte derfor å prøve på nytt. Har de fleste psx spill på loftet så har ingen dårlig samvittighet med å laste ned iso/img filer av den grunn. Har ikke cd rom på min ultrabook nå så gjør det på denne måten. Har da windows 8 samt integrert grafikkløsning fra intel, så lurte litt på dette med instillingene. Aldri vært klok på dem. Gjerne si hva slags instillinger, bios, plugins og alt sånn dere bruker. Kan jo også hende det var dårlig iso som gjorde at jeg crashet. Husker ellers ikke hvordan jeg gjorde det med save games, om jeg brukte memory card plugin eller lagret via epsxe metoden, Det er akkurat dette jeg syns er litt vanskelig med emulator. Rette instillinger og hvordan måte som er best å lagre, for så å fortsette med spillet senere. Er ikke like lett som på pc da man bare saver og loader. Skjermen min er fullhd, vil skjermkortet mitt ha problemer med å dra psx spill helt smooth konstant via emulatoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå