Echosiren Skrevet 10. september 2003 Rapporter Del Skrevet 10. september 2003 noen som har erfaringer med denne siden, så at de hadde fått inn både 6600 og 6220.. er dette bare et salgstriks eller har de virkelig produktene?? :-? det står jo ingen plass, om det er forhåndsbestilling eller ikke Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. september 2003 Rapporter Del Skrevet 10. september 2003 Oi, for en stygg side! :o Har vanskelig for å ta firma med slike sider seriøst, tror jeg avventer en del erfaringer før jeg evt bruker dem. Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. september 2003 Rapporter Del Skrevet 10. september 2003 Står at 6600 ikke er på lager enda da.. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 10. september 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2003 jada, men jeg trodde 6220 var forholdsvis ny jeg... :-? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. september 2003 Rapporter Del Skrevet 10. september 2003 6220 har vel vært i salg en stund den, eneste problemet er vel at nesten ingen støtter den eneste nyheten med den mobilen, nemlig EDGE. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. september 2003 Rapporter Del Skrevet 10. september 2003 Tror ikke jeg ville handlett hos en slik nettside som ikke klarer å ha mobilbildene ordentlig engang. De var jo sammenkveistrett, og siden var stygg. Synes hele siden ser ut som noe lureri. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå