fjarle Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Nokia Lumia 920 får ikke 4G i alle utgaver før NetCom har åpnet for mobiler i 4G-nettet. – Nokia må gjerne vente på oss Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Eller så vil det nok hjelpe å bare flashe din 920 med telenor-ROM? Telefonene har jo teknologien, de må bare låses opp, slik jeg har forstått det. MAO Telenor sine er "4g-aktive" mens de andre er "4g-klare". 1 Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Eller så vil det nok hjelpe å bare flashe din 920 med telenor-ROM?Telefonene har jo teknologien, de må bare låses opp, slik jeg har forstått det. MAO Telenor sine er "4g-aktive" mens de andre er "4g-klare". Uten at jeg ba om det fikk jeg tilsendt et 4G SIM-kort når jeg bestilte min Lumia 920 fra Telenor. De er tidlig ute og tydeligvis aggresiv.Skjerpings NetCom - dere har ikke en gang Lumia 920 på lager mens Telenor stadig får påfyll! 1 Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Eller så vil det nok hjelpe å bare flashe din 920 med telenor-ROM?Telefonene har jo teknologien, de må bare låses opp, slik jeg har forstått det. MAO Telenor sine er "4g-aktive" mens de andre er "4g-klare".Uten at jeg ba om det fikk jeg tilsendt et 4G SIM-kort når jeg bestilte min Lumia 920 fra Telenor. De er tidlig ute og tydeligvis aggresiv.Skjerpings NetCom - dere har ikke en gang Lumia 920 på lager mens Telenor stadig får påfyll! Har du ikke hørt om de mange problemene Telenor har hatt etter lanseringen av 4G nettet sitt, det skjedde også under lanseringen av 3G nettet deres, der har Netcom aldri hatt problemer og jeg forventer at det er det de forebygger nå. Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Eller så vil det nok hjelpe å bare flashe din 920 med telenor-ROM?Telefonene har jo teknologien, de må bare låses opp, slik jeg har forstått det. MAO Telenor sine er "4g-aktive" mens de andre er "4g-klare".Uten at jeg ba om det fikk jeg tilsendt et 4G SIM-kort når jeg bestilte min Lumia 920 fra Telenor. De er tidlig ute og tydeligvis aggresiv.Skjerpings NetCom - dere har ikke en gang Lumia 920 på lager mens Telenor stadig får påfyll!Har du ikke hørt om de mange problemene Telenor har hatt etter lanseringen av 4G nettet sitt, det skjedde også under lanseringen av 3G nettet deres, der har Netcom aldri hatt problemer og jeg forventer at det er det de forebygger nå. Mulig jeg kan hjelpe deg for det er ukjent at vi har problemer. Hvilke problemer har du opplevd med 4G nettet vårt? Og evt hvilke(n) terminaler har du brukt når du opplevde problemer? Endret 10. desember 2012 av Terminal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg