Myou Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei. Håper dette er riktig kategori. Skriver her på vegne av gammern som skal være i utlandet en måneds-tid, og han uttrykte et ønske om overvåkingskamera på utsiden og ved inngangsdør i hjemmet hans. Jeg har ikke satt meg inn i om dette bryter med lovens regler, i så fall opplys meg gjerne. Jeg har ingen erfaring med hverken oppsett eller hva som trengs for å få det til å fungere. Jeg lurer på følgende; kan man få til et system, der opptaket kan lagres lokalt i tillegg til IP-overføring så han kan sjekke selv fra utlandet? Det er snakk om 2-3 kameraer. Hvilke komponenter trengs event? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 http://www.teknikmagasinet.no/ Finner sikkert noen svar der;) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei. Håper dette er riktig kategori. Skriver her på vegne av gammern som skal være i utlandet en måneds-tid, og han uttrykte et ønske om overvåkingskamera på utsiden og ved inngangsdør i hjemmet hans. Jeg har ikke satt meg inn i om dette bryter med lovens regler, i så fall opplys meg gjerne. Jeg har ingen erfaring med hverken oppsett eller hva som trengs for å få det til å fungere. Jeg lurer på følgende; kan man få til et system, der opptaket kan lagres lokalt i tillegg til IP-overføring så han kan sjekke selv fra utlandet? Det er snakk om 2-3 kameraer. Hvilke komponenter trengs event? Lover og regler; Markering Ikke filming av andres eiendom(1cm inn på naboens eiendom er ulovelig)(eller offentligvei) Da skal du være passe sikker (sikkert mange flere lover ang det) Lenke til kommentar
Myou Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Takk for forslag og informasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå