Nødstopp Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 49kr måneden er ikke en øl på byen engang og er definitivt verdt det! Bare det å slippe å høre Jonathan from Spotify er vel verdt pengene Nå som jeg har unlimited datatrafikk i måneden kan jo kanskje ultimate eller hva det heter være verdt det også, spotify på mobilen Husk at du også har offline-modus om du har premium på mobilen, bare synkroniser spillelistene så slipper du å bruke unødvendig datatrafikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Metallica har ALDRI tjent penger på salg av plater. De tjener til livets opphold ved å spille konserter. For oss som har vært med Metallica i over 20 år, så kan jeg nevne at på 80'tallet så hadde man en bootleg industri. Glupske foretak som dro på konserter og tok opp konsertene og lagde plater som de solgt til en vanvittig pris. Metallica bekjempet denne industrien ved å si til alle at de skulle ta opp konsertene deres og spre de videre så lenge kvaliteten ikke var bedre en radiokvalitet. Metallica er det bandet som har tilpasset seg Internett best. Stort sett alle konsertene deres er å få kjøpt på nettet noen dager etter at selve konserten er ferdig. Dette til en forholdsvis billig ($10) penge og uten noen form for restriksjoner (DRM). Så når du Plozi sier at Metallica har oppført seg grådig, så er der ingen grupper i dag som har gitt så mye til fansen, som tallica. Mange artister har mye å lære av tallica med å spille konserter og ta vare på fansen.. Det er ikke uten grunn til at Metallica har klart å levere musikk på høyeste nivå i over 30 år. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Håper de har tenkt til å forbedre metadataen, for den suger. De mottaer metadata rett fra de som gir ut musikken. Derfor er denne veldig dårlig. Tviler på at det vil skje noen drastiske endringer på den fronten. Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Awesooome! Har ventet LENGE på Metallica i Spotify, helt gull dette altså! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg driter i metallica på spotify, men de andre funksjonene høres interessante ut, bruker spotify hovedsaklig for å oppdage ny musikk. AtW Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Einig der. "Related artists" er den kjekkaste funksjonen eg har brukt så langt. Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ser bra ut! Er ikke noen blod-fan av Metallica, men kanskje vil også flere innse at dette er eneste fornuftige veien å gå for å bekjempte piratene. Du hører vel på dette du: http://www.youtube.com/user/Liquicity OT: Bra av Spotify! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg kommer til å fortsette med å boikotte Spotify, og det vil jeg oppfordre andre til å gjøre også. Spotify byr på dårlig lydkvalitet, dårlig utvalg og verst av alt; det er mye mer urettferdig for artistene enn platesalg. Med salg er det i det minste en direkte korrelasjon mellom hva som høres på og hvem som får betalt (selv om plateselskapene tar en latterlig stor del av kaken), men med Spotify er det opp til plateselskapene hvordan pengene skal fordeles, og betyr lummerusk selv for relativt store artister. Gi oss musikk i FLAC 192kHz/24-bit (uten komprimering av dynamisk rekkevidde) og god albumart, jeg betaler gledelig. 2 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 WOW Thrash er stavet rett i ingressen! Kudos til herr Ottervig trur nesten aldri jeg har lest en norsk journalist få det rett For de uinnvidde: trash=søppel thrash=banke opp eller tilsvarende stå på Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Få inn AC/DC så begynner vi å snakke her.. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Metallica har ALDRI tjent penger på salg av plater. lol Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Metallica er overrated. Det finnes utrolig mange artister som har mye bedre og variert musikk enn Metallica. Jeg er ingen Metallica fan, men at de skal boikotte spotify i 2 år fordi dem er mot P2P Er teit. Spotify er jo direkte mot P2P. Neeei, maken til bruntunger skal man lete en stund etter. Skulle ønske de kunne få inn flere ukjente artister. Ikke bare stse på listepop. Evt lage en funksjon som du kan finne igjen musikk fra serier og filmer med. Utrolig mange producere som velger ut mye bra musikk til filmene og tv-seriene sine. Få dette inn på spotify! Alchohollica har vel alle hør før enten av et råttent amatørband på u eller vg skole. Det er old. Vi lever i nuet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Metallica er overrated. Det finnes utrolig mange artister som har mye bedre og variert musikk enn Metallica. Jeg er ingen Metallica fan, men at de skal boikotte spotify i 2 år fordi dem er mot P2P Er teit. Spotify er jo direkte mot P2P. Neeei, maken til bruntunger skal man lete en stund etter. Skulle ønske de kunne få inn flere ukjente artister. Ikke bare stse på listepop. Evt lage en funksjon som du kan finne igjen musikk fra serier og filmer med. Utrolig mange producere som velger ut mye bra musikk til filmene og tv-seriene sine. Få dette inn på spotify! Alchohollica har vel alle hør før enten av et råttent amatørband på u eller vg skole. Det er old. Vi lever i nuet. Det var da synd. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Kanskje dette endelig er oppdateringen som lar meg sortere listene mine på iPhonen? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hell yeah! Metallica FTW!! Det er et av få band jeg virkelig har savnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå