Gå til innhold

Kinguin - Ingen Far cry 3 på Steam

Anbefalte innlegg

Hallo. Min venn har kommet over denne siden kinguin, der Far Cry 3 selges for mindre enn 200 kr. Jeg vet allerede at dette er legit og alt det der, men det jeg lurer på er: hva betyr det når det står "No Steam". Betyr det liksom at du ikke kan spille på steam sine servere, bare ubisoft sine, eller noe sånt.

Hjelp plis, og vær så snill ikke ta dette som reklamering :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Hallo. Min venn har kommet over denne siden kinguin, der Far Cry 3 selges for mindre enn 200 kr. Jeg vet allerede at dette er legit og alt det der, men det jeg lurer på er: hva betyr det når det står "No Steam". Betyr det liksom at du ikke kan spille på steam sine servere, bare ubisoft sine, eller noe sånt.

det er vel mer et PR triks som appellerer til folk som ikke liker/trenger steam eller så er det bare for å informere om at det ikke er noe som leveres av Steam.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Ok takk! forventet ikke svar på denne :p Men vet du da om det vil bli 70% mindre servere å spille på?

det tviler jeg på. Tipper du vil kunne spille med steambrukere også.

Lenke til kommentar

Steam har vel ikke egne dediktere servere for Far Cry 3?

"No Steam" betyr vel bare at du ikke kan bruke produktnøkkelen på Steam, men aktiveres igjennom Uplay eller noe slikt.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...