brukar2341 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hallo. Min venn har kommet over denne siden kinguin, der Far Cry 3 selges for mindre enn 200 kr. Jeg vet allerede at dette er legit og alt det der, men det jeg lurer på er: hva betyr det når det står "No Steam". Betyr det liksom at du ikke kan spille på steam sine servere, bare ubisoft sine, eller noe sånt. Hjelp plis, og vær så snill ikke ta dette som reklamering Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hallo. Min venn har kommet over denne siden kinguin, der Far Cry 3 selges for mindre enn 200 kr. Jeg vet allerede at dette er legit og alt det der, men det jeg lurer på er: hva betyr det når det står "No Steam". Betyr det liksom at du ikke kan spille på steam sine servere, bare ubisoft sine, eller noe sånt. Hjelp plis, og vær så snill ikke ta dette som reklamering det er vel mer et PR triks som appellerer til folk som ikke liker/trenger steam eller så er det bare for å informere om at det ikke er noe som leveres av Steam. Endret 7. desember 2012 av medlem-16183 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 det er vel mer et PR triks som appellerer til folk som ikke liker/trenger steam eller så er det bare for å informere om at det ikke er noe som leveres av Steam. Ok takk! forventet ikke svar på denne Men vet du da om det vil bli 70% mindre servere å spille på? Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ok takk! forventet ikke svar på denne Men vet du da om det vil bli 70% mindre servere å spille på? det tviler jeg på. Tipper du vil kunne spille med steambrukere også. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg kjøpte nettopp Far Cry 3 for 168kr på G2Play.net OBS: Produktnøkkelen fungerer kun på Uplay. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Takker begge to. Da er det nok sånn at man bare kan registrere det på uplay, men fortsatt spille med de på steam Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Takker begge to. Da er det nok sånn at man bare kan registrere det på uplay, men fortsatt spille med de på steam Du kan legge til et spill som ikke er fra Steam ja. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hallo. Min venn har kommet over denne siden kinguin, der Far Cry 3 selges for mindre enn 200 kr. Jeg vet allerede at dette er legit og alt det der, men det jeg lurer på er: hva betyr det når det står "No Steam". Betyr det liksom at du ikke kan spille på steam sine servere, bare ubisoft sine, eller noe sånt. Hjelp plis, og vær så snill ikke ta dette som reklamering Steam har vel ikke egne dediktere servere for Far Cry 3? "No Steam" betyr vel bare at du ikke kan bruke produktnøkkelen på Steam, men aktiveres igjennom Uplay eller noe slikt. Endret 8. desember 2012 av -Léon- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå