grovetussen Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Er elektriker med fagbrev, har jobbet i samme bedrift siden jeg begynte læretiden. Har ca 10 års erfaring med service, rehab og industri. Jeg kunne tenke meg jobb med rotasjonsordning slik at jeg lettere kan besøke familie i utlandet. Gjerne på skip, og det trenger ikke nødvendigvis være i Norge heller. Jeg undrer da på om noen kan anbefale meg rederier/firma å søke hos. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Et stort antall riggselskaper å velge i her da. Mange i Norge som tilbyr 2-4 rotasjon. I utlandet er det vel uten unntak 4-4 rotasjon for oss Nordmenn. Transocean, Seadrill, Ocean Rig, Odfjell Drilling, Stena Drilling, Maersk Drilling, Noble Drilling, Songa Offshore, Fred Olsen og COSL for å nevne noen. Også har du jo alt mulig annet innen supply og seismikkskip. Mye å velge i der ute! Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Da har jeg sendt cv til norwegian maritime services, aibel og til statoil foreløpig. Men det spørs vel om jeg har for lite kurs og sertifikater? Vi får se. Noen foreslår å ta fri fra jobb og ta kurs, noen sier det er helt unødvedig da arbeidsgiver vil tilby disse hvis jeg er interessant for ansettelse, er ikke sikker hva som er mest fornuftig? Endret 11. desember 2012 av grovetussen Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Om du er interessant for selskapet du søker i er kursa småpenger for de om du trenger noen. Varier sikkert litt likevel fra selskap til selskap hvor snille de er. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 IMO 60 sikkerhetskurs må du ta. Lurt å spare noen penger å invistere i dette. Da kan du være heldig å slippe de elendige bemanningsbyråene som sitter å spiser opp lønna di. Østensjø Solstad Island Offshore Eidesvik Offshore Gulf Offshore Rieber Farstad Shipping Maersk Osv.. Er rederier som det kan være lurt å søke i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå