kaaasen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hei! Er det noen her som vet hvor det er mulig å få tak i Warcraft-bøker? Altså, helst i en fysisk butikk, siden jeg ikke får bestilt på nett før den trettende, og må ha bøkene i hende kun et par dager etter dét. Det eneste jeg kan tenke meg er Outland eller lignende butikker, men her i Drammensområdet er det ikke så mange slike butikker lenger. Ingen, såvidt jeg vet, faktisk. Jeg er faktisk helt blank når det kommer til hvilke bøker som er gode og slikt, men jeg antar at det meste går ned på høykant når det gjelder oss Warcraft-fans Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg har lest at War of the Ancients er de beste bøkene, er visst en trilogi eller noe sånt. Har ingen selv da, men var en stund jeg vurderte å kjøpe og sjekket opp en del. Må kanskje skaffe de selv snart De inneholder ihvertfall det den originale "loren" det er bygget på. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg så en del bøker om Warcraft på Outland i Oslo forrige uke. Har ikke sett det noe annet sted. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Outland anbefalles. Köpte de 12 första böckerna där. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ja, Outland er det eneste fysiske stedet jeg har sett bøkene selv. Minner meg på at jeg må kjøpe de to siste, har ikke lest noen bøker siden 2010 nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Toget fra Drammen til Oslo tar 34 minutter. Outland blir nok det letteste. Butikken ligger til og med inne på togstasjonen. Edit: ser nå at denne tråden er litt utdatert. Endret 7. januar 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå