Gå til innhold

Slutt på varsel om nye meldinger?

Ronny M

Anbefalte innlegg

Jeg mottar ikke lenger varsel på epost når noen har sendt meg en melding på facebook, hvordan får jeg det tilbake? Jeg har ikke endret kontoinnstillingene i facebook, der står det fortsatt at jeg skal motta alle varsel på epost, men det gjør jeg ikke.

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får e-postvarsel om alt annet, men ikke meldinger. Er det slutt på det?

Vanskelig å si hvordan de gjør det. Jeg fikk for eksempel en epost i morges om svar som ble sendt i chat etter jeg hadde logget av i natt. Denne eposten med disse to korte meldingene fikk jeg da tilsendt på epost en halvtime etter meldingene hadde blitt sendt av personen.

En annen kveld fikk jeg meldinger fra to personer mens jeg var utlogget, uten at det dukket opp noe epostvarsel om det i løpet av natten. Det kan selvfølgelig hende jeg gikk glipp av dem like før jeg logget ut.

Finner heller ingen innstillinger i kontrollpanelet.

Det kan hende de ser på innloggingsmønsteret ditt og forsøker vurdere hvorvidt det er et poeng ved å sende deg et epostvarsel eller ei. Jeg kan tenke meg at om du har en aktiv fane med Facebook åpen vil du hvertfall ikke få noe meldingsvarsel, da det regnes som chat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...