ToreBarsk Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Du vil nok ikke se noe stort prisfall før S4 er godt igang med salget sitt. Dette så også på S2 iforhold til S3. Prisen på S2 begynte ikke å synke kraftig før S3 hadde blitt solgt i et stort antall. Så du mener at det er like greit å kjøpe den nå? Iogmed at april/mai/juni er veldig lenge til. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Så du mener at det er like greit å kjøpe den nå? Iogmed at april/mai/juni er veldig lenge til. Herregud, hvis man skal vente på at det kommer en ny modell eller at du sparer 250 kroner på S3 får du aldri kjøpt deg telefon. 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Samsung lager hverken OS eller noe særlig av appene, så at de har fokus på hardware er vel ikke særlig overraskende? AtW Ohh..the sarcasm.. Joda jeg syntes det...unnskyld... Men seriøst. Du skjønner hva jeg mener og de lager vel TW sist jeg sjekket. Saken er at innhold må på banen og der burde Samsung, og andre, flagge til kreative samarbeidspartene, eller nye sådan om at "se her hva vi lager, se hvor kraftig det er og se mulighetene. Hva kan vi gjøre sammen?" Det er poenget mitt. Når min 920 kan gjøre det samme som 4-kjerners mobiler, og like raskt, eller raskere forsvinner liksom wow-effekten. At browseren åpner ett milisekund raskere er ikke viktig lenger syntes jeg. Endret 7. desember 2012 av Dinsdale Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ohh..the sarcasm.. Joda jeg syntes det...unnskyld... Men seriøst. Du skjønner hva jeg mener og de lager vel TW sist jeg sjekket. Saken er at innhold må på banen og der burde Samsung, og andre, flagge til kreative samarbeidspartene, eller nye sådan om at "se her hva vi lager, se hvor kraftig det er og se mulighetene. Hva kan vi gjøre sammen?" Det er poenget mitt. Når min 920 kan gjøre det samme som 4-kjerners mobiler, og like raskt, eller raskere forsvinner liksom wow-effekten. At browseren åpner ett milisekund raskere er ikke viktig lenger syntes jeg. Jeg skjønner hva du sier, jeg er dog uenig, software kan være viktig det, men det er ikke samsungs jobb, og i mine øyne bør det heller ikke være det, å sammsause hardware go software for mye er til kundens ugunst, fordi man mister fleksibilitet og konkurranse-evnen synker. AtW Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg håper bare Samsung snart lar brukerne få ta egne valg om hvilke apps de vil ha installert. Jeg sitter fremdeles og irriterer meg over at jeg har typ 14 apps installert på mitt håndsett som jeg ikke får fjernet fordi jeg ikke bruker dem. Og så kjører de i bakgrunnen atpåtil!Ja jeg vet jeg har muligheten for Root, men jeg vil ikke roote en telefon, jeg vil ha muligheten fra produsent.. Ikke for og være ekstremt korka eller noe..men hva med og gå inn i programstyring og deaktivere de prog du ikke bruker? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Flere rykter http://www.amobil.no/artikler/samsung-galaxy-s4-kommer-i-april/115050 http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2412351,00.asp Og ikke minst rykter på spec http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_iv-5125.php Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Selv sitter jeg med en s3 og er kjempefornøyd. Da jeg byttet fra en s2 vil jeg ikke akkurat si at jeg fikk en kjempe-oppgradering, men mer ytelse er til stedet uten tvil. Spørsmålet (som nevnt tidligere over) er om vi virkelig har bruk for slike mobiler? Det har kommet noen spill på playmarkedet som virkelig ser utrolige ut med tanke på at det er snakk om mobilspill, men likevel savner jeg selv mye mer. Hadde heller ikke skadet om man kunne linke mobilen med en trådløs håndkontroll fra ps3 eller Xbox for eksempel, dette ville isåfall gjøre spilledelen mer interessant. Personlig synes jeg det er kjipt å måtte "roote" en mobiltelefon for å få tilgang til slikt. Nå har jeg som regel byttet ut mobil 1 gang i året, men denne gangen holder jeg meg til s3. Ser ikke poenget i å oppgradere til for eksempel en s4 når det finnes så og si ingenting der ute som er optimalisert for en mobil som galaxy s3 etc...det blir litt som å kaste penger ut av vinduet føler jeg!? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Så du mener at det er like greit å kjøpe den nå? Iogmed at april/mai/juni er veldig lenge til. Det kan jeg ikke svare deg på. Det er dine penger. Var det mine penger og jeg ønsket meg en s3 hadde jeg kjøpt nå - eller eventuelt prøvd å finne en på bruktmarkedet (der er det mange av dem). Det er ingen poeng i å vente en evighet, i det det har gått 6/12 måneder er det plutselig en annen mobilen som er "bedre" og som du heller ønsker mer å bruke penger på. Slik vil det alltid være. Vi er i en tid hvor det er ekstremt mye utvikling på kort tid, i dag er det totalt umulig å holde seg oppdatert 24/7. Du blir ikke missfornøyd hvis du kjøper S3 nå, men igjen så sparere du noen kroner ved å vente noen måneder til. Valget er opp til deg :-) Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ikke for og være ekstremt korka eller noe..men hva med og gå inn i programstyring og deaktivere de prog du ikke bruker? Det jeg mener er at det burde ha vært en opsjon for å slette/fjerne forhåndsinstallerte apps helt fra minnet, så telefonen ikke engang har visst i sin villeste og fjerneste fantasi at appene noen gang har eksistert på enheten. Android skal i prinsippet være fritt og la en bruker installere/fjerne apps som en selv vil. Jeg vil velge å leve etter den holdningen og da hater jeg at produsent/operatør legger inn bloatware og/eller begrensninger for meg. (Beklager sen respons) Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Lanseringsdato er bekreftet. Lanseres 14. mars i USA. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Noen som vet noe mere om dette? når kommer den til Norge? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Rundt 26. April er foreløpig dato på de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg