V. Haugen Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Anerkjente analytikere spår en tidlig ankomst for Samsung-flaggskipet. ? Samsung Galaxy S4 kommer i april Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Håper de kvitter seg med S voice og legger inn Google Voice by default. 7 Lenke til kommentar
Sckanksta Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Og kanskje de greier å gjøre noe mere ut av TouchWiz'en sin? HTC's sense får det jo til å virke som en gammel utdatert greie fra 1989. 3 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Har ikke prøvd HTC sense, men det er absolutt rom for forbedringer på TouchWiz ja :-P Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg håper bare Samsung snart lar brukerne få ta egne valg om hvilke apps de vil ha installert. Jeg sitter fremdeles og irriterer meg over at jeg har typ 14 apps installert på mitt håndsett som jeg ikke får fjernet fordi jeg ikke bruker dem. Og så kjører de i bakgrunnen atpåtil! Ja jeg vet jeg har muligheten for Root, men jeg vil ikke roote en telefon, jeg vil ha muligheten fra produsent.. 4 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kjenner jeg begynner å glede meg allerede.... :-) 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg håper bare Samsung snart lar brukerne få ta egne valg om hvilke apps de vil ha installert. Jeg sitter fremdeles og irriterer meg over at jeg har typ 14 apps installert på mitt håndsett som jeg ikke får fjernet fordi jeg ikke bruker dem. Og så kjører de i bakgrunnen atpåtil!Ja jeg vet jeg har muligheten for Root, men jeg vil ikke roote en telefon, jeg vil ha muligheten fra produsent.. Med Android 4.0 kan du "deaktivere" dem 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Da er det bare å rette all verdens produksjon av plastikk mot Samsung. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Da er det bare å rette all verdens produksjon av plastikk mot Samsung. Så og si alle telefoner lages da av plast. 2 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Da er det bare å rette all verdens produksjon av plastikk mot Samsung.Så og si alle telefoner lages da av plast. Det var en spøk. God jul Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Om den har 100 kjerner og 70 gb med ram er uinteressant syntes jeg. Jeg mener vi er kommet forbi det punktet der mobiler er mye kraftigere enn de trenger å være for den bruke/mulighetene som finnes idag. Jeg håper innhold og tjenester blir satt øverts på prioriteringslisten når denne planlegges. En 4-kjerners mobil er i dag ikke nærheten av å utnytte kreftene sine, og 2-kjerners mobiler er like rakse og kan gjøre akkurat det samme. Om de kommer med en tjeneste som krever 12-kjerners prosessor, så kjør på, men innhold og operativsystem bør være i fokus nå etter min mening. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Om den har 100 kjerner og 70 gb med ram er uinteressant syntes jeg. Jeg mener vi er kommet forbi det punktet der mobiler er mye kraftigere enn de trenger å være for den bruke/mulighetene som finnes idag. Jeg håper innhold og tjenester blir satt øverts på prioriteringslisten når denne planlegges. En 4-kjerners mobil er i dag ikke nærheten av å utnytte kreftene sine, og 2-kjerners mobiler er like rakse og kan gjøre akkurat det samme. Om de kommer med en tjeneste som krever 12-kjerners prosessor, så kjør på, men innhold og operativsystem bør være i fokus nå etter min mening. Samsung lager hverken OS eller noe særlig av appene, så at de har fokus på hardware er vel ikke særlig overraskende? AtW 4 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Og så kjører de i bakgrunnen atpåtil! All den tid de ikke brukes får de nok lite CPU tid. Og når de ikke brukes vil de lukkes om andre apps trenger minnet. Så ikke et stort problem, synes jeg. Var verre i tidligere generasjoner, f. eks. på HTC Desire, når man hadde lite internminne som var fylt opp med bloat. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Det var en spøk. God jul Hau hau hau 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 TouchWiz på SGS3 var ikke så ille, syntes nå jeg. Ganske greit. Mer spent på hva konkurrentene til Samsung klarer koke opp til SGS4-launch ! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Dang. Her bruker jeg mye energi på å vente med å kjøpe S3 til etter nyttår, da den kanskje vil falle i pris. Men nå må jeg jo vente helt til april, da S3 garantert vil falle enda mer i pris da S4 kommer. Eller skjer det kanskje før? Hva tror dere? 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Dang. Her bruker jeg mye energi på å vente med å kjøpe S3 til etter nyttår, da den kanskje vil falle i pris. Men nå må jeg jo vente helt til april, da S3 garantert vil falle enda mer i pris da S4 kommer. Eller skjer det kanskje før? Hva tror dere? Du vil nok ikke se noe stort prisfall før S4 er godt igang med salget sitt. Dette så også på S2 iforhold til S3. Prisen på S2 begynte ikke å synke kraftig før S3 hadde blitt solgt i et stort antall. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Dang. Her bruker jeg mye energi på å vente med å kjøpe S3 til etter nyttår, da den kanskje vil falle i pris. Men nå må jeg jo vente helt til april, da S3 garantert vil falle enda mer i pris da S4 kommer. Eller skjer det kanskje før? Hva tror dere? Kjøp den nå. YOLO 1 Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Håper de kvitter seg med S voice og legger inn Google Voice by default. Jeg kutter ut Samsungen, etter S2 på grunn av denne tvangsinstalleringen, men til slut fant jeg en måte å bli kvitt den på. Last ned NQ Android Booster, den er til og med gratis, tror jeg. Gå inn på App Manager, og slett Voice Talk. Regner med at det er den du mener Dette må du forresten gjenta hver gang telefonen har hatt en oppdatering. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Venter på Note 3, så jeg kan kjøpe Note 2 på salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg