En græll grill Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Har anskaffet meg en laptop is USA, men har problemer med å finne "<" og ">" tastene. Knappen der de egentlig burde ha vært eksisterer som kjent ikke på disse tastaturene. Altså de er tilgjengelige om jeg kjører engelsk layout, men da vil andre tegn også bytte plass, noe som funker dårlig om jeg skal programmere. Er det noen som har en løsning på problemet? F.eks. en måte å selv konfigurere layouten på. Kjører windows 8. Endret 7. desember 2012 av Polfareren Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ikke fix men lær deg å programmere med engelsk layout så blir du mer effektiv. Alle tastene er mye bedre satt opp til programmering enn norsk layout. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg bruker englesk PC, og har ikke en gang lagt merke til at de knappene er borte, men jeg programmerer alltid på engelsk og det er uproblematisk. Om det er et stort problem for deg foreslår jeg at du kopierer <> og hvis du trenger det så er det bare å trykke ctrl +v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå