Gå til innhold

BK: BLUE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk Jan-erik..jeg var mest fornøyd m v2 selv oxo..har jeg fått meg nytt kamera og er så lykkelig for det oxo..hyggelig m tilbakemelding og at de liker at jeg har begynt m denne hobbyen.. det var en fin førjulspressang av min kjære venn et 7D canon..helt sjokert jeg..så utrolig snilt ..men det er så mye og lære ennå at oj...og lever fremdeles m nye og nye vannlekkasjer så blitt alt for lite tid til foto i det siste..men nå skal det bli andre tider...hyggelig m den foto siden til Lone oxo..så følger med og titter jo på bildene innimellom og masse fint se hos alle vennene mine her og der..bare hatt for dårlig m tid til fått kommentert..men sett på er de alle sammen...og utrolig mye bra.. oxo av de som er nye for meg..blir aldri tv titting her...men bilde reiser hver kveld...masse fine ideer oxo..så takk til dere alle som titter og komenterer..får ihvertfall mitt liv til og smile.. ønsker deg og alle andre en riktig fin dag :) ♡ ♥ ♡

• Liker 2
Lenke til kommentar

Likte V1 best. Er det samme bildet med 2 forskjellige behandlinger? eller er det med to forskjellige objektiver? Så godt at du er på her imellom alle slagene:) Kjenner igjen det du skrive her. .Ikke mye tv-her heller - men egentlig godt å slippe. Blir ikke jul på familien heller - hehe... foto trekker mer enn støvsuging og shopping... ;) Så fint dikt du la ut her forleden. Har printet det ut og lagt det på pulten min - så tenker jkeg på alt som er hyggelig og trivelig her i verden. :) Gratulerer så mye med nytt kamera! God jul sier jeg ikke, regner med å se noen bilder av det nye kamera postet her før jul. Men god helg! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Likte V1 best. Er det samme bildet med 2 forskjellige behandlinger? eller er det med to forskjellige objektiver? Så godt at du er på her imellom alle slagene:) Kjenner igjen det du skrive her. .Ikke mye tv-her heller - men egentlig godt å slippe. Blir ikke jul på familien heller - hehe... foto trekker mer enn støvsuging og shopping... ;) Så fint dikt du la ut her forleden. Har printet det ut og lagt det på pulten min - så tenker jkeg på alt som er hyggelig og trivelig her i verden. :) Gratulerer så mye med nytt kamera! God jul sier jeg ikke, regner med å se noen bilder av det nye kamera postet her før jul. Men god helg! ;)

så utrolig herlig kommentar..virkelig hyggelige og høre...gjorde meg glad som bare det og trenger litt av det..glad...og possitiv energi jeg fikk av denne...du er jo så go på skrive hyggelige og oppmuntrende smilende tilbakemeldinger...nesten så solen kom inn i stuen her nå..mill tusen takk...masse go go ♥♡♥ lige klem og tanker til deg og beste ønsker for en alternativ jul m foto i stede for barnåler..nydelig lys og herlige motiver go julero jeg ønsker deg..søta ...mao ♡lig takk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...