HåkonØ Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Jeg monterte nettopp en ny prosessor i pc'en min (AMD FX-8350) og har et problem. Jeg har testet et par spill som i begynnelsen kjørte fantastisk mye bedre enn med den gamle prosessoren. Temperaturen virker til å være normal hele tiden, 40-42 grader og 52-59 når jeg gamer. Etter et par timer merket jeg lagg i spill uten at fpsen falt. Det er som en stadig "shutter/drop" i bildet sånn hvert tredje sekund. Temperaturen holder seg fortsatt normalt. Er det noen som har peiling hva problemet er? link til prosessoren : http://www.komplett....aspx?sku=766047 Endret 7. desember 2012 av HåkonØ Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Høres ut som "microstuttering", henger ofte sammen med skjermkort sli\crossfire. Lenke til kommentar
HåkonØ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Høres ut som "microstuttering", henger ofte sammen med skjermkort sli\crossfire. Jeg kjører ét radeon 7950, tenkte jeg skulle nevne det. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Første som slo meg, gammel hk? Har du oppdatert BIOS? Lenke til kommentar
HåkonØ Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Første som slo meg, gammel hk? Har du oppdatert BIOS? Det har jeg ikke tenkt på. Skal prøve det Lenke til kommentar
HåkonØ Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Første som slo meg, gammel hk? Har du oppdatert BIOS? Jeg oppdaterte biosen og har ikke merket noen problemer etterpå. Krysser fingrene for at det er fikset. Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå