MrMastodon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Det begynner å bli på tide å pensjonere S2'en (les: la fruen overta den etter hun knuste O2x'en hun overtok i fjor) og valget står vel egentlig mellom S3 og Note2. Klarer ikke å bestemme meg helt her, og trenger litt hjelp. Er godt kjent med specs, og at de gjerne har to litt forskjellige bruksområder. Er det noen store minus med de? Er det noen overraskende plusser? Og er det en modell fra en av de andre produsentene jeg virkelig bør vurdere, og hvorfor? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Nei hvis du er låst inn og digger Android, er det jo de to søm bør velges er mitt inntrykk. Selv har jeg ikke brukt Note2, men SGS3 er desidert på en veldig nær 2. plass av mobiler jeg har hatt, så anbefaler den fullt ut. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Er nok låst til Android, ikke at jeg har noe imot iPhone, det har bare blitt sånn... Og så liker jeg å kunne legge inn custom rom :-D Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Tenkte mer på Lumia 920, ikke iphone Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Hehe, lett å gå i fellen :-) Har vurdert WP8 og lumia 920 seriøst, men det falt i gjennom på det samme punktet som ios: Med Android telefoner kan man alltid endre det, viss det er noe ved sw man ikke liker. Ios og WP8 er ikke like dynamiske. De er flytende og brukervennlige, men vanskeligere å endre på. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) S3 er allerede for stor til å kunne betjenes med en hånd, så med mindre du blir flau over å bli sett med et beist som Note 2 klistret til øret når du snakker i tlf. så har i grunn Note 2 mest å by på. Den større skjermen kommer godt med om du ser tv-serier på bussen/toget/flyet/trikken, spiller spill eller surfer mye. Uskreven fakta om smarttelefoner: Jo større skjerm, jo mindre nakkesmerte Endret 7. desember 2012 av morten-89 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bare for å si det så er begge disse telefonene på vei til å få en 4G utgave nå i des/jan, så hvis du er interessert i det og kan vente, bør du det. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 4G for SGSIII har kommet forresten, vet at Telenor og Djuice har den i nettbutikkene sine så ta en titt på dem Lenke til kommentar
Fireal Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg syns personlig en skjerm på 4.7 tommer ligger akkurat på kanten på hvor stor en skjerm kan være før den blir for stor. Har kun tilbringt noen få minutter med en Galaxy Note, men førsteinntrykket var at den var altfor upraktisk størrelsesmessig. Så det ville vært mitt hovedargument. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Har noten selv, er storfornøyd med den selv. Har temmelig store hender så størrelsen plager meg ikke noe nevneverdig, men den kan være litt for stor for noen. Går du med litt vide bukser eller jakker du kan plassere den i er det heller ikke noe problem. Tok nesten litt overraskende liten plass. Edit: Fikk samme inntrykket som Fireal over her, men nå har jeg vent meg fint til størrelsen. Greier fint å betjene den med en hånd. Endret 7. desember 2012 av Lolliken Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Hadde egentlig bestemt meg for men plutselig fant jeg meg selv med en bestillingsbekreftelse fra tele2 hvor det står at jeg har bestilt en S3 med abonnement...... Jeg digger note og alle ekstra funksjoner den har, men jeg har ikke bruk for større skjerm og stylus.... Så nå er jeg spent, både på telefon og tele2. Takk for hjelpen :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå