Articzz Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 hei eg kobla nå opp anlegge til pcen igjen tok en lydtest i realtek HD audio manager, og bassen fekk heile plassen til og riste! men så fant eg meg ein sang som eg veit det er god bass i på spotify, bassen jobba nesten ingenting nesten heilt flat... prøvde fleire sanger ingen forskjell. laste ned noke som hette equliaser til spotify for og styre detta litt selv, blei veldig liten forskjell heilt grei bass men ikkje det den kan! oppdaterte driverne til lydkorte ikkje noke forskjell. noke hjelp her i forumen, så eg fær bassen min tilbakje? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Sjekk om lydkortet ditt "oppmikser" til 2.1 eller om du bare har lyd i 2.0 når den kjører musikk. Er det "liv" i subwooferen, eller er den helt død ved avspilling av musikk? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 det er liv i den og er årleit men den er ikkje sånn som den var før! men vist eg ikkje brukar equialiser på den er den heilt dau den er som den skal på spill då :S ikkje noke kødd med lydkortet nei... Lenke til kommentar
rillto Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Sjekk at Spotify har riktig lydinnstilling. Sett den til extrem Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 faktisk av ein eller anna random grunn så har den nå bare fiksa seg sikkert kansje ein driverfeil eller noke. nå funkar det ialefall takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå