#Nyc Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) la Endret 7. desember 2012 av #Nyc Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kan ikke helt se hva denne har i elektronikk å gjøre, du vil ihvertfall ikke få plass her. Flytter tråden for deg og gir samtidig emnet ditt en bedre overskrift. Vennlig hilsen KVTL Lenke til kommentar
#Nyc Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Kan ikke helt se hva denne har i elektronikk å gjøre, du vil ihvertfall ikke få plass her. Flytter tråden for deg og gir samtidig emnet ditt en bedre overskrift. Vennlig hilsen KVTL ja,vet den ikke passer inn hær, men jeg vet at her er det mange folk + at jeg skrev" jeg vet at detter er feil sted og poste dette" hehe, menmen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så vi skal hjelpe deg å jukse? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så hvis du bryter reglene med vilje er det greit, liksom? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Lærerne tar plagiat kontroll uansett.. Så det havner de nok kanskje her, håper de finner deg:) Lenke til kommentar
#Nyc Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 haha, va skal de "ta meg for" da? har ikke gjort noe galt til nå så og tentamens oppgaven, ligger på nett og er absolutt ikke ulovelig og søke på den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Du får bruke tida til å skrive en kladd til i morgen da vel. Regner med alle hjelpemidler utenom kommunikasjon er tillatt så da skal det ikke være noe problem å skrive en "kladd" nå og ta med utskrift av. Lenke til kommentar
#Nyc Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 er det jeg driver på med:) Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hør heller på hva samvittigheten og fornuften din sier til deg selv.. Hva oppnår du egentlig av å se på en fasit? Du kan kanskje huske svarene, men lærer du noe av det når du har bestått? Hva skjer om du får noe av de oppgavene på en annen prøve eller eksamen? Klarer du å bestå den ved hjelp av juksen? Endret 6. desember 2012 av Icetears Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Så flott, da. Lenke til kommentar
#Nyc Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 icetears: du har et poeng, jeg bruker å lese og prøve så godt jeg kan:) jeg bryr meg relativt mye om karakterer, men norsken (kåseri,artikkler, osv) er noen som ikke sitter så lett, da det er noe som ikke er så intresangt som eks:matte,naturfag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå