Spiderdance Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Løst Endret 18. januar 2013 av naetaru Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Personelig hadde jeg feiret med familien og tenkt på meg selv og mine. Det vil altid være noen som gruer seg til jul, men mann kan ikke gjøre alle til lags. dessverre. Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 På hvilken måte tror du familien din kan reagere negativt på det dersom du reiser til Oslo på julaften? Jeg regner med det bare er snakk om å være en dag eller to i Oslo da, og så reise tilbake til familien. Lenke til kommentar
Populært innlegg Flodec Skrevet 6. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. desember 2012 Hva med å invitere denne personen hjem til din familie? 15 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg synes du kan snakke med familien din om det, si det som det er, hva du tenker og føler om situasjonen. Og så synes jeg du er veldig omtenksom som tenker på han kompisen din 7 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Om personen er hyggelig, hør med familien om han kan feire med dere Endret 6. desember 2012 av Slimda 4 Lenke til kommentar
Spiderdance Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar, alle sammen! Han er veldig hyggelig, ja, men det er det at familien på min stefar sin side er veldig sære når det gjelder nye mennesker, så det kræsjer litt der tror jeg. Men jeg skal ta Lykke-lita sitt råd og ta en prat med familien, høre hva de sier om saken! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Tenkte på det samme som Flodec når jeg leste åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Tenkte på det samme som Flodec når jeg leste åpningsinnlegget. Jeg også. Tenkte også på hun gamle dama som skrev annonse i avisen. Familien din har sikkert lite imot å invitere en til hvis du forklarer situasjonen. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hør på Nittutt her, han sier vanligvis ganske mye smart Inviter personen hjem til familien din (etter å ha snakket med dem ofc) Blir jo sikkert hyggelig det 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 En kan ikke hjelpe alle, men alle kan hjelpe en... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Støtter og rådet om å høre om ikke vennen din kunne bli med til familien din. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Takk for svar, alle sammen! Han er veldig hyggelig, ja, men det er det at familien på min stefar sin side er veldig sære når det gjelder nye mennesker, så det kræsjer litt der tror jeg. Men jeg skal ta Lykke-lita sitt råd og ta en prat med familien, høre hva de sier om saken! Lykke til. Håper det ordner seg på en eller annen måte slik at han slipper å feire jul alene. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 De fleste har jo mat nok til flere dager uansett, så en person til rundt bordet burde jo gå bra? Blir vel litt trist, men er vel bedre å feire med uteliggere på kirken bymisjon enn å feire alene, men vet ikke hvordan man foreslår det for en venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå