amelbye Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg har et ganske vanlig sikringsskap, der låsen mangler. Går det an å skaffe ny? Se bilder: Som du ser er festet til låsen knekt av. Kan jeg kanskje lime på en ny? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, det er mulig å skaffe ny, men eneste stedet jeg vet om at de selger det er hos grossister som ikke selger til privatpersoner. Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg er næringsdrivende, og trenger for så vidt også en del annet elektrisk som jeg kunne bestilt med det samme. Hvem er det som selger dette? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Otra, Onninen, Solar, Ahlsell og Elektroscandia i hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kanskje de har hos Elektroimportøren, som også selger til private. Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Flott! Da vet jeg hvor jeg skal begynne Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Låssmeder pleier også å ha disse.. butikker som "Trygge Rom" osv Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det går fint an å fikse! Gå innom en låsesmed eller lignende fortetninger så er jeg sikker på at du finner ett eller annet. Det kan være noe vanskelig å montere låsen, men hvis du er litt handy så forstår du det. Jeg regner med at du bare må følge logikken og til slutt så fungerer det. Edit: Bør du ikke skifte sikringsskap? Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Takk for tipsene! Skifte sikringskap? Hvorfor det? En lås er vel billigere enn hele skapet? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Skifte sikringskap? Hvorfor det? En lås er vel billigere enn hele skapet? Ser absolutt ingen grunn til å skifte selve skapet (i alle fall om du får tak i lås...), men om innmaten (som vi ikke ser på bildene) er like gammel kan det være lurt å oppgradere fra skrusikringer til jordfeilautomater. Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 innmaten er ikke gammel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå