Gintoki Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hey, hjeg har nå i7.3770k som jeg har kjøpt inn for gaming/rendering/streaming, men når jeg skal streame, så kan jeg kun ha "superfast" i encodinga.. Finnes det et annet program som bruker mindre cpu kraft og gir bedre video kvalitet? Lenke til kommentar
proaugust Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvilket program bruker du nå da? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Har brukt xsplit og ffsplit, men begge var like cpu gjerrige/krevende. funka med dxtory som streaming kilde siden den gir meg muligheten til å streame i fullscreen, men nå så ville den ikke mere, gir ingen onfoer ingame i det hele tatt.. Endret 7. desember 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
Roffeman1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Om du har en annen pc som du kan streame med kan du jo bruke et capturecard og kjøre videosignalet VIA den pcen istedet for å bruke kraft på gaminpcen. Blackdesign har en shuttle som virker greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå