Gå til innhold

Mp3 spillere

karlfr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

kommer helt an på hvor stor plass du er ute etter.

20gb ? ville ikke brukt 3700 på en ipod , hadde heller investert i en zen.

10gb ? hadde nok kjøpt ipod.

Lenke til kommentar
Ipod eller Creative sen, hva mener du er best pengene tatt i betraktning?

Hei du !

Ikke kjøp Zen ! Den har et utrolig, idiotisk filoverføringssystem! Jeg skal forklare nærmere:

Først må du installere Creative Play center på pc'en din for å overføre Mp-3.

Så må du installere Creative File-Manager dersom du ønsker å bruke Zen til å lagre andre filtyper enn MP-3.

MEN dersom den ikke klarer å dra med seg ID3-tag'en over i Play Center (Og det skjer OFTE !) må du gå inn i fila i Play Center og legge inn dataene manuelt, (Og det er her Creative gjør det geniale) og det som DA skjer er at tilsvarende info som du har lagt inn i Play Center SLETTES fra harddisken din! Jeg kunne ha kasta dritten i veggen når jeg oppdaget dette! :evil:

Jeg har 120Gb med Mp-3 og har brukt måneder på å oppdatere ID3-tag'ene. Jeg returnerte f...nskapet tvert ! Det skal legges til at dersom du ikke er opptatt av å vite hvem som spiller den og den sangen, hvilket album den og den sangen finnes på osv. så er den vel i og for seg en grei spiller. Bra lyd. OG den støtter MP-3 PRO selv om Creative og Creative Support benekter dette.

Kjøp iPOD ! Der følger det med MusicMatch Jukebox 7.5 (MMJ) programvare. Genialt rett og slett. I MMJ kan du lage/redigere dine egne spillelister og lagre de. Når du kobler til iPOD'en oppdaterer denne seg AUTOMATISK mot MMJ. Og den har minst like god lyd som Zen! Dessuten kommer det en ny versjon på 40Gb om en ukes tid til samme pris som 30Gb (4.790,- fra Apple Store).

:woot:

Lenke til kommentar
Ipod eller Creative sen, hva mener du er best pengene tatt i betraktning?

Hei du !

Ikke kjøp Zen ! Den har et utrolig, idiotisk filoverføringssystem! Jeg skal forklare nærmere:

Først må du installere Creative Play center på pc'en din for å overføre Mp-3.

Så må du installere Creative File-Manager dersom du ønsker å bruke Zen til å lagre andre filtyper enn MP-3.

MEN dersom den ikke klarer å dra med seg ID3-tag'en over i Play Center (Og det skjer OFTE !) må du gå inn i fila i Play Center og legge inn dataene manuelt, (Og det er her Creative gjør det geniale) og det som DA skjer er at tilsvarende info som du har lagt inn i Play Center SLETTES fra harddisken din! Jeg kunne ha kasta dritten i veggen når jeg oppdaget dette! :evil:

Jeg har 120Gb med Mp-3 og har brukt måneder på å oppdatere ID3-tag'ene. Jeg returnerte f...nskapet tvert ! Det skal legges til at dersom du ikke er opptatt av å vite hvem som spiller den og den sangen, hvilket album den og den sangen finnes på osv. så er den vel i og for seg en grei spiller. Bra lyd. OG den støtter MP-3 PRO selv om Creative og Creative Support benekter dette.

Kjøp iPOD ! Der følger det med MusicMatch Jukebox 7.5 (MMJ) programvare. Genialt rett og slett. I MMJ kan du lage/redigere dine egne spillelister og lagre de. Når du kobler til iPOD'en oppdaterer denne seg AUTOMATISK mot MMJ. Og den har minst like god lyd som Zen! Dessuten kommer det en ny versjon på 40Gb om en ukes tid til samme pris som 30Gb (4.790,- fra Apple Store).

:woot:

Er helt idiotisk med slike overførings programm ,

Sejekk denne linken hvis du har en Zen , den skal løse problemet.

http://www.redchairsoftware.com/ da skal du få den opp som en vanlig HD.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er iPod`n mot pc? funker det? (Blikke aktuelt å dra fram mac`n fra kjellern)

I det øyeblikket du kobler'n opp mot pc'en, sjekker iPOD'en oppdateringer automatisk ! Dvs. har du laget endringer i en spilleliste i MusicMatch, oppdateres denne automatsik i iPOD'en. (Selvfølgelig under forutsetning av at evt. nye låter er overført til iPOD'en.)

MVH

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...