Gå til innhold

[Løst] Tynn, ønsker å gå opp i vekt

arcaders

Anbefalte innlegg

Har trent styrke i 1 1/2 år og det synes godt at jeg har trent

Det som er at jeg da er godt definert, men siden jeg er tynn ( er 1,79 høy og veier 68 kg ) ville jeg helst sett at jeg greide målet på 75 kg

Siden jeg startet har jeg gått opp 4 kg

Har matintoleranse og holder meg frisk med å holde meg til naturlige basisvarer, så spesielt alt usunt av sukker og tilsetningsstoffer må jeg holde meg lang unna

Spiser da som en hest av alt sunt, variert og ingen proteinpulver/shaker for bulking, noe jeg også har fått råd av en som er personlig trener og det fungerer sakte men sikkert...helt til nå. Nå ligger jeg bom fast på 68 og kommer ikke videre

Trener intenst halv time, en muskelgruppe, tar ut alt spesielt på siste settet opptil 6 dager i uken. Tar fri de dagene jeg merker jeg trenger det

Jeg varierer øvelsene og prøver å "sjokkerere" muskulaturen så godt jeg kan, og med det mener jeg at treningen er opptimal

Har tidligere merket at jeg har gått ned i vekt og veldig i energi og utholdenhet når jeg har fått i meg mye sukker og generelt usunt mat. Skjønner at man får mindre energi og utholdenhet, men normalt sett ville man vel ha gått opp i vekt? Er det sånn at kroppen ikke tar opp sukker på normal måte når man har intoleranse? Uansett, holder sunt matinntak og prøver å få i meg nok karbohydrater og proteiner, men er det noen som har det på samme måte og evt. råd for hvordan man kan gå opp i vekt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ro ned antall treninger. Du kan bare glemme å sjokkere musklene med forskjellige øvelser, det er ikke sånn det fungerer. Mer mat og tung styrketrening. Kjør markløft, benkpress/skråbenk hantelpress, dips, pull-ups, knebøy og roøvelser. Gjør du dette tre ganger i uka går du garantert opp i vekt hvis du spiser nok. Drikk helmelk om du kan det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...