Brede Mathiesen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hei, Jeg har problemere med nettverke mitt, Jeg tror jeg har mye pakketap på linja, er det noen der ute some vet hvordan jeg kan få det bort ? Endret 6. desember 2012 av Brede Mathiesen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Utfør testen her: http://www.pingtest.net Når testen er ferdig trykker du "Forum link" og limer inn i ditt neste innlegg i denne tråden. Lenke til kommentar
Brede Mathiesen Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Det kommer fram att jeg ikke kan teste pakketap.. Lenke til kommentar
Brede Mathiesen Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Det kommer fram att jeg ikke kan teste pakketap.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Da har du ikke installert java som er nødvendig for den delen av testen. Installer java og utfør testen på nytt, eller utfør testen fra en pc som allerede har java installert. Som et dårlig alternativ så kan du utføre følgende kommando fra kommandolinje og sjekke "% loss": ping -n 100 www.vg.no Endret 7. desember 2012 av mobile999 Lenke til kommentar
Brede Mathiesen Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg tror egentlig att det var min gammle data som gjorde nettverke klikk, fordi jeg har fått meg ny data no, og etter att jeg koblet den gammle data'n ifra nettet så har ikke nette vør så klikk.. kan det vær mulig ? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ja, det er mulig og da spesielt på trådløst nettverk. Mulig det har sneket seg inn en feil på din gamle datamaskin. Jeg synes ping er noe høy på begge målingene, mens jitter er noe høy på den andre. Er dette testet via trådløst eller kablet nettverk? Har du adsl mini, basis eller maks fra Gauldal IKT? Hva er merke og modell på adsl modemet? Hva er merke og modell på den trådløse routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå