GamingSleaze Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hei! Et raskt spørsmål. Er det mulig å kjøpe Battlefield 3 til PS3 i utlandet? Eller kommer det med et ''online pass'' som kun fungerer til en Amerikansk PSN (viss jeg f.e.k.s kjøper det i USA...) Kunne noen forklart meg raskt og enkelt om BF3 online og hvordan ''online pass'' og sånnt funker? (på PS3) Takker og bukker for svar!! Endret 6. desember 2012 av Severin98 Lenke til kommentar
GamingSleaze Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Hei! Et raskt spørsmål. Er det mulig å kjøpe Battlefield 3 til PS3 i utlandet? Eller kommer det med et ''online pass'' som kun fungerer til en Amerikansk PSN (viss jeg f.e.k.s kjøper det i USA...) Kunne noen forklart meg raskt og enkelt om BF3 online og hvordan ''online pass'' og sånnt funker? (på PS3) Takker og bukker for svar!! Åja det er eventuellt USA det er snakk om, viss det har noe å si i det hele tatt... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Thank you for the quick response! The Online Pass is the same as DLC, it will only work with a game released for that region. You will have to purchase a US copy to use on the US PlayStation®Network. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå