mbskywalker Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 blir det mulig å style biler i Grand Turisimo 4? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det tror jeg. Blir kult hvis det går an, sette på et par neonlys, senke til det maximale, sote vinduer +++ Lenke til kommentar
Agres Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ah, gleder meg vilt til denne utgivelsen Grafikken er kongelig, og gameplayet ennå bedre.. Håper bare det kommer før jul som antatt On topic: Håper virkelig styling er mulig, men har ikke hørt noe snakk om det i noen av de previewene jeg har lest. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Det tror jeg. Blir kult hvis det går an, sette på et par neonlys, senke til det maximale, sote vinduer +++ alltid gått an å senke/heve bilene da.. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jepp,gikk ann å senke å heve på det gamle.. Kommer garantert ikke ann å sette på styling og div på GT 4.. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Tvilsomt at det blir mulighet for styling. Styling for hver av de 500 bilene? Neppe... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Tvilsomt at det blir mulighet for styling. Styling for hver av de 500 bilene? Neppe... Litt ening med deg her gitt, men det er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå